Postūmiu tapo motinystė: savo verslą pradėjo pas buvusį darbdavį

Gintė Žilinskienė

Pastaraisiais metais šalyje daugėja moterų, kurios, būdamos motinystės atostogose, pradeda nuosavą verslą. Jų pavyzdžiai rodo, kad motinystė dažnai tampa postūmiu imti daryti tai, ko iš tiesų norisi, ir realizuoti idėjas, kurioms įgyvendinti anksčiau trūko ir ryžto, ir laiko.

Tokia patirtimi dalijasi ir Gintė Žilinskienė, UAB „Atrankos“, valdančios personalo atrankos kompaniją „Atranka 360“, savininkė ir direktorė. 14 metų personalo vadybos srityje dirbanti moteris sprendimą pradėti nuosavą verslą priėmė augindama ketvirtąją savo atžalą.
„Motinystės atostogos suteikia galimybę atsitraukti nuo kasdienės veiklos, rutinos, į viską pažiūrėti kiek kitomis akimis. Ir anksčiau turėjau minčių apie nuosavą personalo atrankos įmonę, nes daug metų dirbau šioje srityje, mačiau, kaip viskas vyksta, maniau, kad galėčiau daryti kiek kitaip, galbūt geriau. Motinystė galutinai subrandino ir paskatino įgyvendinti šią idėją“, – pasakoja p. Žilinskienė.

Pradinės investicijos

Personalo atrankos kompaniją Klaipėdoje pašnekovė ėmėsi kurti beveik nuo nulio išsinuomojusi darbo stalą savo buvusioje darbovietėje – verslo konsultavimo įmonėje „Grand Partners“.
„Viskas, ką turėjau, buvo mano sukauptas asmeninis kapitalas – patirtis, žinios ir pelnytas patikimos specialistės vardas. Ne vieni metai darbo šioje srityje padėjo suburti pirmųjų klientų būrį, kurie į naują agentūrą atėjo pasitikėdami mano darbu“, – prisimena p. Žilinskienė.
Pirmaisiais veiklos metais apie uždarbį ji sako net negalvojusi, o visus uždirbtus pinigus investavo atgal į verslą.
„Mano tikslas nebuvo pelnas čia ir dabar, visada žiūrėjau į ilgalaikę perspektyvą, todėl nuo pradžių man svarbiausia buvo sukurti ir pasiūlyti kokybišką paslaugą. Visas uždarbis iš pradžių buvo nukreipiamas į naujų produktų kūrimą, aplinkos gerinimą. Tam reikėjo ryžto ir kantrybės, bet tik toks požiūris atvedė ten, kur esame šiandien“, – sako pašnekovė.
Keturių vaikų mama džiaugiasi, kad kurdama nuosavą verslą turėjo besąlygišką šeimos palaikymą, nes iš pradžių teko dirbti neskaičiuojant valandų.
„Dirbdavau po 10–12 valandų per parą, dažnai ir naktimis bei savaitgaliais. Širdis plyšdavo, kai, užuot skyrusi laiką šeimai, turėdavau sėsti prie kompiuterio. Tačiau niekada nesimėgavau darboholizmu ir aiškiai supratau, kad šis etapas laikinas, kad taip amžinai nesitęs. Ir išties dabar, kai verslas įsibėgėjo, daugiau laiko galiu skirti ir šeimai“, – šypsosi verslininkė ir priduria kartais sulaukianti replikų, jog už tai, kad verslas gerai klostosi, turinti dėkoti sėkmei. Tačiau ji pati įsitikinusi, kad sėkmės čia nėra nė lašelio, o pasiekti tai, ką turi, pavyko tik sunkiu darbu.

Jaučia verslo pulsą

Šiandien trejus metus veikianti personalo atrankos įmonė „Atrankos 360“ yra ne tik atrankos lyderė Vakarų Lietuvos regione, bet ir geidžiama kituose miestuose veikiančių agentūrų partnerė.
„Kai tik pradėjome dirbti, daug kas mus vertino skeptiškai. Šiandien net didžiosios šalies kompanijos į mus žiūri kaip į rimtus dalyvius rinkoje. Per savaitę pakalbiname apie 100 žmonių, tad puikiai jaučiame Klaipėdos regiono pulsą, žinome, kuo čia veikiančios įmonės gyvena“, – kalba p. Žilinskienė.

Tarp nuolatinių bendrovės klientų šiuo metu yra apie 70 Klaipėdos regione veikiančių įmonių, su kuriomis nuolat bendradarbiaujama ieškant tinkamų kandidatų į įvairias pozicijas. Užsakovai ne tik sugrįžta vėl prireikus atrankos paslaugų, bet ir rekomenduoja kitiems.
„Savo paslaugų tiesiogiai mes beveik nereklamuojame, beveik visi nauji klientai ateina išgirdę gerų rekomendacijų. Save parduodame gerai atlikdami savo darbą. Todėl savo darbuotojams sakau, kad jei kada bus poreikis samdyti pardavimų vadybininką, tai reikš, jog ką nors pradėjome daryti blogai“, – įsitikinusi p. Žilinskienė.

Svarbu sąžiningumas

„Atrankos 360“ ne tik dirba su darbdaviais, bet ir konsultuoja bei padeda žmonėms, kurie ieško darbo. Anot p. Žilinskienės, balansuoti tarp dviejų skirtingų pusių ne visada paprasta, todėl labai svarbu laikytis sąžiningumo kriterijaus.
„Jei dirbame su viena ar kita kompanija, esame įsipareigoję nevilioti jų žmonių, bet jei darbuotojai patys ateina, mes taip pat negalime uždaryti durų. Vis dėlto visada stengiamės pirmiausia pasikalbėti, paklausti, kas skatina galvoti apie darbo keitimą, ir paskatinti šias priežastis aptarti su darbdaviu. Dažnai tokio pokalbio pakanka, kad žmogus apsigalvotų dėl noro keisti darbą“, – dėsto ji.

Straipsnį taip pat galite rasti čia.

Raktažodžiai: , ,
← Atgal į naujienų sąrašą

Pridėti komentarą

Jūsų el. paštas nebus rodomas.

Galite naudoti šiuos HTML kodus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>