arrow_left_blue
AUTORIUS
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Kai kiti pakuoja dovanas, mes pakuojame žinias, patirtį ir lyderystės įrankius, kurie jau dabar keliauja į mūsų gamybos organizacijas! 🎁

UAB „Randers Reb International su džiaugsmu užbaigė trečiąją Gamybos lyderių akademiją – etapą, kuriame stiprūs lyderiai ne tik mokėsi, bet ir kūrė sprendimus, vedančius į priekį. Kai kalbame apie žinias ir augimą, svarbiausia ne tik rezultatas, bet ir kelionė, kurią lydėjo šių mokymų ekspertė Irina Rušmanė.

Tai buvo kelionė nuo iššūkių valdymo iki naujų idėjų generavimo – nes mums #rūpi ne tik šiandiena, bet ir rytojaus sėkmė.
 
💡 Ačiū visiems dalyviams, kurie dar kartą įrodė, kad lyderystė gamyboje prasideda čia – nuo mūsų pačių!
 
#MumsRūpi #GrandPartners #RandersRebInternational #GamybosLyderiai #AugameKartu

Kai kiti pakuoja dovanas, mes pakuojame žinias, patirtį ir lyderystės įrankius, kurie jau dabar keliauja į mūsų gamybos organizacijas! 🎁

UAB „Randers Reb International" su džiaugsmu užbaigė trečiąją Gamybos lyderių akademiją – etapą, kuriame stiprūs lyderiai ne tik mokėsi, bet ir kūrė sprendimus, vedančius į priekį. Kai kalbame apie žinias ir augimą, svarbiausia ne tik rezultatas, bet ir kelionė, kurią lydėjo šių mokymų ekspertė Irina Rušmanė.

Tai buvo kelionė nuo iššūkių valdymo iki naujų idėjų generavimo – nes mums #rūpi ne tik šiandiena, bet ir rytojaus sėkmė.

💡 Ačiū visiems dalyviams, kurie dar kartą įrodė, kad lyderystė gamyboje prasideda čia – nuo mūsų pačių!

#MumsRūpi #GrandPartners #RandersRebInternational #GamybosLyderiai #AugameKartu
... DaugiauMažiau

5 dienas prieš
Dar galite spėti užsiregistruoti #GrandPartners komandos kurtos arbatos degustacijai gruodžio 19 d. 🍵

Šiais metais kviečiame stabtelėti ir atrasti ramybę paprastuose, bet prasminguose ritualuose. Arbatos puodelis – tai akimirka pokalbiams, mintims ir ryšiui su tradicijomis bei inovacijomis, kurios mus lydi jau 20 metų !

GRAND PARTNERS kartu su Yugen Tea komanda sukūrė tris arbatos kompozicijas, kurios atspindi mūsų filosofiją. Juodoji arbata su prieskoniais, žolelių kompozicija ir žalioji rooibos arbata – tai kvietimas sustoti ir pajusti akimirkos grožį. Šie skoniai įkvėps jaukumo, ramybės ir drąsos atrasti naujas galimybes. 
Kviečiame registruotis ir užsukti į vieną iš mūsų biurų Klaipėdoje ar Vilniuje.
 
Registraciją rasite čia: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=RR9VHZ9iwkSIoyED0b6cY5BEf841lhRKngmbxHgAKSNUM1U4WkRVQjhLWVhDWVNQMjhNNUNVUEoxWC4u

Dar galite spėti užsiregistruoti #GrandPartners komandos kurtos arbatos degustacijai gruodžio 19 d. 🍵

Šiais metais kviečiame stabtelėti ir atrasti ramybę paprastuose, bet prasminguose ritualuose. Arbatos puodelis – tai akimirka pokalbiams, mintims ir ryšiui su tradicijomis bei inovacijomis, kurios mus lydi jau 20 metų !

GRAND PARTNERS kartu su Yugen Tea komanda sukūrė tris arbatos kompozicijas, kurios atspindi mūsų filosofiją. Juodoji arbata su prieskoniais, žolelių kompozicija ir žalioji rooibos arbata – tai kvietimas sustoti ir pajusti akimirkos grožį. Šie skoniai įkvėps jaukumo, ramybės ir drąsos atrasti naujas galimybes.
Kviečiame registruotis ir užsukti į vieną iš mūsų biurų Klaipėdoje ar Vilniuje.

Registraciją rasite čia: forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=RR9VHZ9iwkSIoyED0b6cY5BEf841lhRKngmbxHgAKSNUM1U4WkRVQ...
... DaugiauMažiau

1 savaitę prieš
Nesuplanuoto laiko žabangai. Kaip to išvengti?

Nesuplanuoto laiko žabangai. Kaip to išvengti?

Turbūt pastebite, kad egzistuoja toks tipas žmonių, kurie niekur nespėja, daug dirba, bet vis tiek nespėja padaryti svarbiausių darbų, dėl to gyvena nuolatiniame strese, yra dirglūs, pikti, nepatenkinti savimi ir aplinkiniais. Tačiau juk įmanoma gyventi ir dirbti, veikiant teigiamoms emocijoms, jaučiant pasitenkinimą savimi, nes tai turi didelę įtaką žmogaus protinei veiklai, darbingumui, sėkmingam tikslų įgyvendinimui. Kuriam tipui priklausote Jūs?

Planuoti ar neplanuoti?

Dar visai neseniai buvo madinga būti be galo užimtam, dirbti be jokių atostogų, savaitgalių. Tačiau ši mada pamažu dingsta ir ateina nauja, darbų planavimo era, kurioje frazė „Aš visiškai neturiu laiko“ netenka savo galios. Juk suplanuotas laikas motyvuoja dirbti, kelia darbo produktyvumą, skatina susitelkti ties prioritetiniais darbais, padeda išvengti atidėliojimo, o suplanuotos veiklos rezultatas dienos pabaigoje yra nesunkiai pastebimas. Neplanuojant savo laiko, priešingai – dienos eigoje blaškomasi ir šokinėjama nuo vienos veiklos prie kitos, nuo telefono skambučio prie susitikimo, nuo aktyvaus kūrybinio darbo prie pokalbio su tiekėju. Neplanuojant savo tikslų, daugiau dėmesio skiriama pašaliniams, netiesioginiams darbams, kolegų prašymams, o tokiu būdu apleidžiamos pagrindinės mūsų pareigos. Tad išvada yra viena: kiekvienas darbas yra tikslas, o tikslus reikia planuoti, nes, norėdami jų pasiekti, mes privalome valdyti situaciją, o ne situacija turi valdyti mus.

Sėkmės siekiantis protas

Naujausi žmogaus smegenų tyrimai rodo, kad smegenys ieško sėkmės ir tiesos. Šis atradimas yra toks pat reikšmingas kaip ir anglų mokslininko Izaoko Niutono gravitacijos dėsnio atradimas. Įsivaizduokime, ką darys smegenys, jei nežinos, kas nutinka žmogui susidūrus su 50 tonų sveriančia mašina, kuri lekia 100 kilometrų per valandą greičiu? O dabar pamąstykime, ką darys protas, jei jis nebus įdarbinamas, gyvens nerezultatyvios informacijos kaupimo režimu? Norėdami išlaikyti jį efektyvų, budrų ir vedantį į kalno viršūnę, turime žinoti savo tikslus, siekius, numatyti trokštamus rezultatus ir planuoti laiką taip, kad visa tai būtų pasiekta ir įgyvendinta. Pagalvokite, jei mes savo sėkmės trokštančias smegenis apkrausime smulkiais darbais, kokį rezultatą gausime? Atsakymas tik vienas: ir rezultatas bus smulkus bei menkavertis. Įprotis dirbti smulkius, vidutinio naudingumo darbus, sumažina realias žmogaus galimybes pasiekti daugiau tiek asmeninėje, tiek profesinėje veikloje. O didesnes galimybes tobulėti ir kopti karjeros laiptais gauna tie, kurie nevengia didelės apimties darbų, prisiima atsakomynę už jų įgyvendinimą, sugeba susitelkti ties pagrindinėmis pareigomis ir taip siekia įmonės bei asmeninių tikslų. Savo laiko ir sėkmės planavimas – tai įgūdis, padedantis priimti sprendimus, reikšmingus tikslų siekimui ir jų įgyvendinimui, panaudojant kuo mažiau turimų resursų ir laiko sąnaudų, nes protas siekia tiesos, o gudrumas – naudos.

Laikas – sėkmės garantas

Laikas gali tapti mūsų pagalbininku, jeigu mes sugebėsime kiekvieną jo atkarpą, kiekvieną jo fragmentą išnaudoti rezultatyviai, efektyviai ir kūrybingai. Mūsų laikas – tai tarsi radijo imtuvas su daugybe stočių. Mes radijo imtuve gaudome bangas, trokšdami rasti, kur skamba mūsų mėgstama daina. O ar gaudome mes laiko stotis darbe, ar sąmoningai ieškome tos veiklos, kuri yra naudingiausia ir sėkmingiausia mūsų asmeniniam ir profesiniam gyvenimui?
Laikas – pats svarbiausias neatsinaujinantis resursas, duotas kiekvienam žmogui. Tačiau vieni per tą patį laiką nuverčia kalnus, o kiti?.. Produktyviai dirbantys žmonės pasižymi dviem savybėmis – sugebėjimu numatyti, kokia veikla jiems atneš daugiausiai naudos ir sugebėjimu nenukrypti nuo savo prioritetinių tikslų. Atlikę kiekvieno darbo ar veiklos analizę per šią prizmę, tokie sėkmingai dirbantys asmenys kiekvieną dieną bent žingsniu stengiasi priartėti prie trokštamo rezultato, atsisakydami to, kas trukdo jį pasiekti. Tad suformuluokime sau aiškų tikslą ir sistemingai bei nuosekliai siekime aiškaus rezultato.

Nesėkmės priežastis – atidėliojimas ir delsimas

Žmogaus protas yra tarsi raumuo. Nuolat dirbdamas jis tampa stipresnis, pajėgesnis ir atsparesnis nenumatytiems pokyčiams, kurie sukelia stresą ir įtampą. Šie vidiniai žmogaus pojūčiai atima energiją, žlugdo troškimą siekti tikslo ir leidžia formuotis nepageidaujamiems darbų atidėliojimo įgūdžiams. Kiekvienos nesėkmės priežastis yra nesuplanuoti veiksmai, nes 80℅ trukdžių, kurie sulaiko mus, kai stengiamės pasiekti savo tikslą, yra vidiniai. Jie tūno mumyse ir priklauso nuo mūsų asmeninių savybių, įpročių ir drausmės. Ir tik 20℅ trukdžių yra išoriniai veiksniai. Kaip teigia verslo konsultacijų kompanijos „Erra“ psichologas Robertas Ambrazevičius, darbus atidėlioja psichasteninio asmenybės tipo žmonės. Jų darbų atidėliojimo priežastis yra ne tingėjimas, o baimė pradėti daryti darbą, patirti nesėkmę, nepasiekti užsibrėžtų tikslų, būti neįvertintam. Tai neurotinė baimė, kylanti iš paties žmogaus vidaus. Tad pats patikimiausias būdas išvengti delsimo yra negalvoti apie sudėtingą darbą, kuris laukia ateityje, o susitelkti ties tuo, kurį reikia atlikti šiandien. Jei negalime pakeisti to, kad vadovas paveda atlikti darbus, kurių neišmanome ir dėl šios priežasties delsiame juos įgyvendinti iki paskutinio termino, tai keiskime požiūrį ir vietoj atidėliojimo iš karto sukurkime darbo įgyvendinimo planą, numatydami terminus kiekvienam etapui, pasirinkdami efektyviausias priemones bei pasitelkdami į pagalbą komandą. Tokiu būdu išvengsime nepasitenkinimo jausmo, nes įgyvendinę bet kokios apimties ir sudėtingumo darbą, visada pajusime energijos, entuziazmo ir savigarbos antplūdį.

Sėkmingas laiko planavimas

Darbo laiko planavimas – tai taip pat darbas, kuris atima bent 30 minučių mūsų brangios dienos. Radus ir įvaldžius bent vieną laiko planavimo įrankį, šį pusvalandį galima sutrumpinti iki 15 minučių ir likusį laiką paskirti kitai prasmingai veiklai. Tačiau paprasčiau yra pasakyti nei padaryti. Dauguma dirbančių žmonių supranta, kad laiką planuoti verta, stengiasi tai daryti, tačiau tik prasidėjus darbo dienai visi planai žlunga, nes užgriūna nenumatyti darbai, kuriuos taip pat reikia įgyvendinti. Ir vis dėlto dirbti parengto darbų plano režimu yra įmanoma. Kaip tai padaryti?
Kiekvienos minutės išnaudojimo pagrindas yra algoritmas. Jo esmė yra keturi kriterijai, kuriais vadovaujantis galima nustatyti, kas turi pirmenybę Jūsų laiko plane. Planuojant savo laiką, svarbu atkreipti dėmesį į vietos kontekstą (ką aš galiu padaryti ten, kur esu), laiką (kada aš galiu padaryti ką nors kita), energiją (produktyvios mano valandos) ir prioritetus (tai, kas man atneš daugiausiai naudos).
Pavyzdžiui, esame susitarę dėl susitikimo su notaru, laukia verslo pietūs su verslo partneriu, susitikimas su banko vadybininku. Ir visi šie darbai numatyti mieste, o ne biure. Optimaliausias būdas efektyviai išnaudoti savo laiką – tai pasistengti, jog visi šie susitikimai įvyktų vietos kontekste. Kadangi notaro biuras yra miesto centre, galime išsirinkti puikų restoraną, esantį netoliese, ir papietauti su verslo partneriu, o iš karto po pietų užsukti į banką sutvarkyti reikalingus dokumentus. Mes, planuodami laiką vietos kontekste, sutaupome bent valandą, kurią galėjome sugaišti kelionėms iš vieno miesto galo į kitą. Tuomet šį sutaupytą laiką galime panaudoti ir asmeniniais tikslais, pavyzdžiui, apsilankyti kelionių agentūroje ir išsirinkti kelionę atostogoms. Visi šie darbai gali būti įgyvendinami tuo metu, kai jau nuveikti didžiausi darbai, nes savo produktyviausias valandas išnaudojame tam, kas atneša mums daugiausiai naudos bei pasitenkinimo. Tad galime būti ramūs, nes žinome, kad šis algoritmas mums padės net tada, kai dienos eigoje atsiras nenumatytas „laiko vagis“.

Darbų eiliškumo pasirinkimas – tai kiekvieno mūsų asmeninis, intuityviai jaučiamas pasirinkimas. Benjamin Franklin knygoje „Patarimai jaunajam komersantui“ (1748 m.) yra rašęs: „Nuo tada, kai laikas įgavo vieningą matą ir dienos aukso luitai buvo sukalti į valandas, visų sričių specialistai kiekvieną minutę panaudoja savo pelnui didinti. O tie, kas leidžia savo laiką tuščiai yra ne kas kitas kaip pinigų švaistytojai.“

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top