arrow_left_blue
AUTORIUS
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
📅 Rugsėjo 19-20 d. kviečiame į HR Savaitė Lietuva – vieną svarbiausių metų renginių personalo profesionalams! Net trys #GrandPartners ugdymo partneriai scenoje dalinsis įkvepiančiomis idėjomis, o mūsų stendas parodų erdvėje taps vieta, kur susitinka pažintys, naujienos ir malonios staigmenos. Užsukite pasikalbėti, susipažinti su mūsų komanda ir sužinoti apie naujausius sprendimus bei iniciatyvas, kurias šiais metais paruošėme.

Neturite bilieto? Parašykite mums – turime Jums specialų nuolaidos kodą! 

Daugiau informacijos apie renginį rasite 👇
https://www.personalokonferencija.lt/

#PersonaloKonferencija #HRSavaite #GrandPartners #EXPO

📅 Rugsėjo 19-20 d. kviečiame į HR Savaitė Lietuva – vieną svarbiausių metų renginių personalo profesionalams! Net trys #GrandPartners ugdymo partneriai scenoje dalinsis įkvepiančiomis idėjomis, o mūsų stendas parodų erdvėje taps vieta, kur susitinka pažintys, naujienos ir malonios staigmenos. Užsukite pasikalbėti, susipažinti su mūsų komanda ir sužinoti apie naujausius sprendimus bei iniciatyvas, kurias šiais metais paruošėme.

Neturite bilieto? Parašykite mums – turime Jums specialų nuolaidos kodą!

Daugiau informacijos apie renginį rasite 👇
www.personalokonferencija.lt/

#personalokonferencija #hrsavaite #GrandPartners #expo
... DaugiauMažiau

2 dienas prieš
Ar jau pasiruošėte personalo valdymo ateičiai? 

Rugsėjo 19-20 dienomis kviečiame į „Personalo valdymo konferenciją 2024“ – vieną svarbiausių metų renginių, kur susitinka lyderiai, inovacijos ir ateities vizijos! 🎓

Didžiuojamės, kad net trys mūsų ugdymo partneriai – Ieva Palmquist, Irina Rušmanė ir Balys Viršutis – lips ant scenos, pasiruošę padėti atrasti dar daugiau galimybių Jūsų organizacijos augimui!

Nepamirškite aplankyti ir #GrandPartners stendo parodų erdvėje – ten lauks ne tik staigmenos, bet ir galimybė tiesiogiai pabendrauti su mūsų komanda, išsiaiškinti visus rūpimus klausimus ir gauti vertingų įžvalgų. 🎁✨

Registruokitės jau dabar: https://www.personalokonferencija.lt/

#PersonaloKonferencija #PersonaloValdymas #Konferencija2024 #HRInovacijos #HRWeekImage attachmentImage attachment

Ar jau pasiruošėte personalo valdymo ateičiai?

Rugsėjo 19-20 dienomis kviečiame į „Personalo valdymo konferenciją 2024“ – vieną svarbiausių metų renginių, kur susitinka lyderiai, inovacijos ir ateities vizijos! 🎓

Didžiuojamės, kad net trys mūsų ugdymo partneriai – Ieva Palmquist, Irina Rušmanė ir Balys Viršutis – lips ant scenos, pasiruošę padėti atrasti dar daugiau galimybių Jūsų organizacijos augimui!

Nepamirškite aplankyti ir #GrandPartners stendo parodų erdvėje – ten lauks ne tik staigmenos, bet ir galimybė tiesiogiai pabendrauti su mūsų komanda, išsiaiškinti visus rūpimus klausimus ir gauti vertingų įžvalgų. 🎁✨

Registruokitės jau dabar: www.personalokonferencija.lt/

#PersonaloKonferencija #PersonaloValdymas #Konferencija2024 #HRInovacijos #HRWeek
... DaugiauMažiau

6 dienas prieš
Įsimintinas Klientų aptarnavimas smulkiajame ir vidutiniame versle

Įsimintinas Klientų aptarnavimas smulkiajame ir vidutiniame versle

Bendra informacija

Data: 2008 m. rugsėjo 16 d. (antradienis)
Vieta: „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“ konferencijų salė (H. Manto g. 84, Klaipėda)
Trukmė: nuo 9 iki 16 val.
Dalyvių skaičius: apie 20 žmonių
Formatas: viena kavos pertrauka, pietūs (už pietus moka patys dalyviai)
Verslo konsultantė: Ieva Kirkutytė

Investicija: Mokymus inicijuoja VšĮ „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“, finansuoja Klaipėdos miesto savivaldybė. Dalyvavimas mokymuose nemokamas

Kam skirti šie mokymai?

Mokymai prioriteto tvarka skirti KMTP nariams, kitoms inovacinę veiklą vykdančioms Klaipėdos miesto įmonėms ir Klaipėdos miesto SVV įmonėms. Tikslinė auditorija – patyrę pardavėjai-konsultantai, Klientų aptarnavimo specialistai, kurie siekia būti atsiminti, kai Klientas apsispręs pirkti.

Jūsų situacija

Šiais laikais nebeužtenka tik šypsotis. Išskirtinis aptarnavimas – tai visų pirma įsimintinas aptarnavimas. Tad kaip paskatinti Klientą Jus atsiminti? Šiandien statistinis pirkėjas visų pirma apeina visas parduotuves ir pervargęs nuo informacijos srauto nusprendžia, kad sprendimą dar reikia subrandinti. Kitą savaitgalį mūsų statistinis pirkėjas ir vėl leidžiasi į pasivaikščiojimą po parduotuves. Tik šį kartą jau nebesinori iš naujo eiti į visas parduotuves. Todėl Klientas pasirenka tik labiausiai jam patikusias parduotuves. Išskirtinis aptarnavimas turi sukurti teigiamą patirtį, kuri išlieka Kliento atmintyje. Ar Klientas atsimena Jus? Ar Jūs norite, kad Klientai Jus atsimintų?

Ko tikėtis iš šių mokymų?

Mokymai reikalingi tam, kad grįžus į darbą būtų noras išbandyti žinias ir pasiekti įsimintinų rezultatų. Šių mokymų esminis tikslas yra suformuoti tvirtus Klientų aptarnavimo įgūdžius ir leisti maksimaliai išbandyti jau sukauptą patirtį kartu su lektoriais ir kolegomis. Mes norime, kad žmonės galėtų pamatyti savo kompetencijos spragas bei galėtų tas spragas užlopyti. Po mokymų Jūs įgysite žinių apie išskirtinį aptarnavimą ir daugiau pasitikėjimo savimi.

Mokymų temos ir situacijos:

  • Savęs pateikimas
  • Penkios poreikių išraiškos arba ko tikisi Klientas
  • Produktų pristatymas: prisistatymas, naudos kalba, įsimintina kalba
  • Mirtinos klaidos
  • Konflikto saugikliai: konfliktiški žmonės ir konflikto valdymo taktikos
  • Kūno kalba: erdvės valdymas, gestų svarba

Metodika: kaip to sieksime?

Kuo mažiau lekcijų ir kuo daugiau praktinių užduočių! Mokymuose nėra laiko nuobodžiauti ir paišyti ant dalomosios medžiagos. Bendravimas su Klientu yra menas, kurio įmanoma išmokti. Mūsų mokymų dalyviai – tai ne rašalo sugertukai, kurie privalo „nuryti“ žinias. Prieš tai jie viską patys išbando, suvokia, o vėliau taiko darbe. Mūsų įrankis – video kamera, padedanti į save pasižiūrėti iš šalies bei gauti asmenines rekomendacijas. Juk jei Klientą erzina pardavėjo elgesys ar manieros, yra didelė tikimybė, kad nepatiks ir jo siūlomas produktas.

Konsultantė

IEVA KIRKUTYTĖ – organizacijų psichologijos specialistė, magistro laipsnį įgijo San Francisko universitete (JAV). Organizacinio bei psichologinio darbo patirtis, įvairios stažuotės bei naujausios žinios, padeda ruošti ir vesti organizacijų psichologijos mokymus. Jie pagrįsti gyvu bendravimu bei praktinėmis užduotimis, kurias lengva perkelti į darbo aplinką. Specializacijos sritys – bendravimo, viešosios kalbos, Klientų aptarnavimo bei kiti su tuo susiję verslo žmonės naudingi mokymai. Atlieka vadovo kompetencijų bei Klientų aptarnavimo kokybės tyrimus. Konsultantės tikslas – abipusis tobulėjimas, todėl mokymai nuolat atnaujinami, tobulinami, atsižvelgiant į dalyvių nuomonę bei pageidavimus.

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top