Kam skirti mokymai?
Mokymai skirti įmonių aukščiausios arba vidurinės grandies vadovams, arba asmenims, kurie ruošiasi vadovauti įvairių dydžių įmonėms ir kolektyvams. Jei esate sėkmingas, tačiau siekiate dar daugiau, šie mokymai skirti būtent Jums!
Ko tikėtis iš mokymų?
Koučingas (angl. „coaching“ – trenerystė) lietuviškai vadinamas ugdančiuoju vadovavimu arba konsultuojamuoju ugdymu – tai metodas, padedantis didinti žmogaus asmeninį potencialą bei efektyvumą, siekiant užsibrėžtų tikslų. Šis metodas paremtas prielaida, jog žmogus gali pasiekti bet kokių tikslų, jei tuo tiki, to nuoširdžiai trokšta bei siekia. Nors koučingas tik populiarėja Lietuvoje, JAV bei Vakarų Europoje šis metodas seniai taikomas praktikoje. Šis metodas padeda:
-
Praplėsti žmogaus mąstymo ribas;
-
Suprasti save, savo norus ir tikslus;
-
Suprasti kitus žmones ir jų elgesį.
Todėl šiuo metodu dirbantys vadovai sugeba:
-
Rasti efektyvesnių verslo plėtros metodų;
-
Motyvuoti darbuotojus ir skatinti jų lojalumą;
-
Panaudoti darbuotojų potencialą įmonės tikslams įgyvendinti;
-
Efektyviai valdyti pokyčius, juos skatinti;
-
Mėgautis savo darbu bei gyvenimu!
Mokymų temos bei datos
I modulis: Svarbiausios vadovo kompetencijos, vadovavimo stiliai, ugdantysis vadovavimas (koučingas).
2008 m. rugsėjo 17-18 d.
- Svarbiausios vadovo kompetencijos.
- Ugdantysis vadovavimas (koučingas).
- Tradiciniai vadovavimo stiliai. Naujas sprendimas seniems iššūkiams.
- Kur ir kada galima naudoti koučingą? Koučingo privalumai ir trūkumai.
- Esminių koučingo įgūdžių formavimas – siekiame suprasti darbuotojo mintis ir emocijas.
- Darbuotojų psichologinė gynyba. Simptomai. Kaip ją įveikti?
- Darbuotojų panaudoto potencialo įvertinimas.
- Darbuotojų kompetencijos didinimas. Nuo ko pradėti?
II modulis: Vadovo, darbuotojų ir įmonės tikslų formavimas. Vidinė motyvacija augti ir siekti tikslų.
2008 m. spalio 22-23 d.
- Vadovo asmeninės vizijos ir misijos formavimas.
- Vadovo ilgalaikių tikslų formavimas – kodėl aš vadovauju šiai įmonei?
- Vadovo gyvenimo ir darbo balansas. „Auksinio vidurio“ paieškos.
- Įmonės ilgalaikių tikslų formavimas.
- SMART ir GROW modeliai, padedantys formuoti ambicingus, bet realius tikslus.
- Vidinė motyvacija siekti užsibrėžtų tikslų.
III modulis: Įmonės tikslų įgyvendinimas – galimybės ir kliūtys.
2008 m. lapkričio 19-20 d.
- Transliuojame įmonės tikslus darbuotojams.
- Padedame darbuotojams suvokti savo tikslus ir susiejame juos su įmonės tikslais.
- Įkvepiame darbuotojus siekti daugiau.
- Apribojimų ir galimybių analizė. Nesėkmių simptomai, priežastys bei jų pašalinimas.
- Darbas su įsitikinimais, išankstinėmis nuostatomis, stereotipais ir psichologiniais filtrais, ribojančiais žmonių ir įmonių bei organizacijų galimybes.
- Pagrindiniai sunkumai, kylantys vertinant bei analizuojant susiklosčiusią situaciją įmonėje, atskleidžiant nesėkmės priežastis.
IV modulis: Asmeninio ir darbuotojų kūrybinio potencialo panaudojimas, siekiant tikslo.
2008 m. gruodžio 10-11 d.
- Kodėl darbuotojai nesiūlo idėjų ir kur dingo jų kūrybiškumas?
- Idėjų generavimo procesas ir kaip jį valdyti.
- Komandinio kūrybiškumo skatinimo metodai, sprendžiant verslo problemas („DeBono šešios mąstymo kepurės“, „Proto žemėlapis“, „Proto šturmas“ ir kiti metodai).
- Netradiciniai problemų sprendimo metodai – intuicija.
- Palankių individualiam ir grupiniam kūrybiškumui sąlygų sudarymas.
V modulis: Organizacinių pokyčių valdymas.
2009 m. sausio 27 – 28 d.
- Pokyčių raida, greitis, apimtis.
- Pagrindinės klaidos, vykdant pokyčius savo įmonėje.
- Vidinis darbuotojų pasipriešinimas pokyčiams ir kaip jį įveikti.
- Konfliktiškų asmenybių, trukdančių pokyčiams, valdymas.
- Darbuotojų energijos ir dėmesio sutelkimas naujam tikslui.
- Kaip išlaikyti darbuotojų pasitikėjimą ir lojalumą įmonei pokyčių laikotarpiu?
VI modulis: Efektyvus vadovavimas komandai koučingo metodu.
2009 m. vasario 18-19 d.
- Kuriame komandą, sugebančią savarankiškai augti ir tobulėti.
- Kuriame komandą, orientuotą į užduočių vykdymą ir rezultato siekimą.
- Vadovavimo komandai įgūdžių tobulinimas.
- Grupinių procesų valdymas. Grupinė dinamika.
- Vadovas kaip fasilitatorius (procesų „katalizatorius“).
Asmeninės konsultacijos vyksta tarp modulių su dalyviais sutartu laiku ir suderintoje vietoje.
Konsultantai
Romanas Gaidukas – Tarptautinės koučingo federacijos (ICF) narys, pastaraisiais metais aktyviai praktikuojantis koučingo specialistas, konsultuoja įmonių vadovus įmonių strateginio valdymo bei pokyčių valdymo klausimais. Įvairių mokymų vadovams metodikų autorius. Profesionalaus koučingo specialisto kvalifikaciją įgijo Sankt Peterburgo koučingo institute.
Ieva Kirkutytė – organizacijų psichologė, verslo konsultantė bendravimo, Klientų aptarnavimo bei asmeninio tobulėjimo temomis, sertifikuota koučingo specialistė. Yra vadovų kompetencijų tyrimo ir kitų metodikų bendraautorė. Koučingo metodą įvaldė formalių studijų JAV metu, tobulino praktinio darbo su įmonių vadovais metu. Daug laiko skiria profesiniam tobulėjimui įvairiuose mokymuose.
Metodika: kaip to sieksime?
Tai tęstiniai 6 modulių (6 mėnesiai po 2 dienas per mėnesį, t.y. po 16 akademinių valandų) praktiniai užsiėmimai. Po kiekvieno modulio vyksta asmeninės konsultacijos su konsultantu, kurių metu individualiai nagrinėjami kiekvienam dalyviui aktualūs klausimai. Mokymų metu vadovai sprendžia jiems aktualius klausimus, nagrinėja savo įmones iš įvairių perspektyvų, gali peržiūrėti savo ar įmonių tikslus, prioritetus, strategiją. Nors mokymai yra struktūrizuoti, kiekvienam dalyviui suteikiama laisvė dirbti su realiais, jiems aktualiais klausimais. Dauguma dalyvių programos pabaigoje turi aiškų savo bei įmonės veiksmų planą bei ryžto jį įgyvendinti.
Investicija
Tęstinė 6 modulių programa (12 dienų mokymai ir 6 valandos individualių konsultacijų) – 6.900 Lt.
Į kainą įskaičiuoti mokymai, individualios konsultacijos, visos darbui reikalingos priemonės, dalomoji medžiaga, maitinimas (keturios kavos pertraukėlės ir dveji pietūs kiekvieno modulio metu).
Mokymai vyksta viešbutyje „Navalis“, adresu H.Manto g. 23, Klaipėdoje.