arrow_left_blue
AUTORIUS
Lina Preikšienė
Lina Preikštienė

Ugdymo partnerė, organizacijų psichologė

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
📅 Rugsėjo 19-20 d. kviečiame į HR Savaitė Lietuva – vieną svarbiausių metų renginių personalo profesionalams! Net trys #GrandPartners ugdymo partneriai scenoje dalinsis įkvepiančiomis idėjomis, o mūsų stendas parodų erdvėje taps vieta, kur susitinka pažintys, naujienos ir malonios staigmenos. Užsukite pasikalbėti, susipažinti su mūsų komanda ir sužinoti apie naujausius sprendimus bei iniciatyvas, kurias šiais metais paruošėme.

Neturite bilieto? Parašykite mums – turime Jums specialų nuolaidos kodą! 

Daugiau informacijos apie renginį rasite 👇
https://www.personalokonferencija.lt/

#PersonaloKonferencija #HRSavaite #GrandPartners #EXPO

📅 Rugsėjo 19-20 d. kviečiame į HR Savaitė Lietuva – vieną svarbiausių metų renginių personalo profesionalams! Net trys #GrandPartners ugdymo partneriai scenoje dalinsis įkvepiančiomis idėjomis, o mūsų stendas parodų erdvėje taps vieta, kur susitinka pažintys, naujienos ir malonios staigmenos. Užsukite pasikalbėti, susipažinti su mūsų komanda ir sužinoti apie naujausius sprendimus bei iniciatyvas, kurias šiais metais paruošėme.

Neturite bilieto? Parašykite mums – turime Jums specialų nuolaidos kodą!

Daugiau informacijos apie renginį rasite 👇
www.personalokonferencija.lt/

#personalokonferencija #hrsavaite #GrandPartners #expo
... DaugiauMažiau

2 dienas prieš
Ar jau pasiruošėte personalo valdymo ateičiai? 

Rugsėjo 19-20 dienomis kviečiame į „Personalo valdymo konferenciją 2024“ – vieną svarbiausių metų renginių, kur susitinka lyderiai, inovacijos ir ateities vizijos! 🎓

Didžiuojamės, kad net trys mūsų ugdymo partneriai – Ieva Palmquist, Irina Rušmanė ir Balys Viršutis – lips ant scenos, pasiruošę padėti atrasti dar daugiau galimybių Jūsų organizacijos augimui!

Nepamirškite aplankyti ir #GrandPartners stendo parodų erdvėje – ten lauks ne tik staigmenos, bet ir galimybė tiesiogiai pabendrauti su mūsų komanda, išsiaiškinti visus rūpimus klausimus ir gauti vertingų įžvalgų. 🎁✨

Registruokitės jau dabar: https://www.personalokonferencija.lt/

#PersonaloKonferencija #PersonaloValdymas #Konferencija2024 #HRInovacijos #HRWeekImage attachmentImage attachment

Ar jau pasiruošėte personalo valdymo ateičiai?

Rugsėjo 19-20 dienomis kviečiame į „Personalo valdymo konferenciją 2024“ – vieną svarbiausių metų renginių, kur susitinka lyderiai, inovacijos ir ateities vizijos! 🎓

Didžiuojamės, kad net trys mūsų ugdymo partneriai – Ieva Palmquist, Irina Rušmanė ir Balys Viršutis – lips ant scenos, pasiruošę padėti atrasti dar daugiau galimybių Jūsų organizacijos augimui!

Nepamirškite aplankyti ir #GrandPartners stendo parodų erdvėje – ten lauks ne tik staigmenos, bet ir galimybė tiesiogiai pabendrauti su mūsų komanda, išsiaiškinti visus rūpimus klausimus ir gauti vertingų įžvalgų. 🎁✨

Registruokitės jau dabar: www.personalokonferencija.lt/

#PersonaloKonferencija #PersonaloValdymas #Konferencija2024 #HRInovacijos #HRWeek
... DaugiauMažiau

6 dienas prieš
Kavinių lankytojai nedrįsta kritikuoti padavėjų

Kavinių lankytojai nedrįsta kritikuoti padavėjų

Vasara – pats darbymetis daugeliui viešojo maitinimo įstaigų, o suktis nespėjantys padavėjai lankytojus nustebina ne itin geru aptarnavimu. Vis dėlto, tyrimai rodo, kad vos 4 proc. nepatenkintų klientų ryžtasi išsakyti savo pastabas padavėjui.

„Jei lankytojas išsakytų, kas jam nepatinka, jis padėtų padavėjui tobulėti, o tuo pačiu apsaugotų kitus svečius nuo panašių nemalonumų. Žinoma, tai daryti reikėtų draugiškai, ramiu tonu įvardijant, kokie padavėjo veiksmai buvo nemalonūs ir kodėl tai sukėlė diskomfortą“, – teigia konsultacijų ir mokymų bendrovės „Grand Partners“ vyr. konsultantė Lina Preikšienė.

Populiaresnis kliento aptarnavimo kokybės įvertinimo būdas – arbatpinigiai, kurie neretai sudaro didžiąją dalį mėnesinės padavėjo algos. Specialistai pataria arbatpinigiams paliekamą sumą skaičiuoti pagal tai, kokia buvo aptarnavimo kokybė. Patartina palikti 5–15 proc. nuo užsakymo sumos, o jei kas nors labai nepatiko – arbatpinigių nepalikti visai.
Darbo arbatpinigiais įvertinimo sistema gera tuo, kad net ir nedrąsūs klientai taip gali išsakyti nuomonę apie padavėjo darbą. Kita vertus, blogas įvertinimas be pastabų, kaip patobulinti aptarnavimą, dažnai yra bevertis.

Nepavykus išspręsti problemos su pačiu padavėju būtų sveikintina apie ją informuoti įstaigos vadovą. Tačiau ne kiekvienas klientas nori veltis į konfliktus, „akis į akį“ išsakydamas tai, bijo susigadinti nuotaiką per atostogas. Tokiu atveju galima palikti įrašą atsiliepimų knygoje, o jei tokios nėra – tiesiog parašyti laiškelį ir palikti jį tam skirtoje vietoje arba lėkštelėje, kurioje paliekami pinigai. Taip jis bus skirtas asmeniškai padavėjui“, – pataria L. Preikšienė.

Visgi konsultantė pastebi, kad padavėjų vadovams taip pat krenta atsakomybė už aptarnavimo kokybę. Siekiant užtikrinti aptarnavimo kokybę, pirmiausia jau priimant naują padavėją reikėtų išsiaiškinti, ar jam patiks toks darbas, ar jis mėgsta bendrauti su žmonėmis. Be to, klientų aptarnavimo kokybei svarbus kolektyvo mikroklimatas. Įtampa kolektyve, vadovų neištesėti pažadai, per didelis krūvis ir kitos priežastys gali lemti tai, kad net ir tinkamas šiam darbui žmogus ims dirbti prastai.

„Norėdami išlaikyti geriausius darbuotojus geruose restoranuose ir kavinėse, darbdaviai išbando visokiausių priemonių (siunčia juos į stažuotes, suteikia daugiau atsakomybių, pavyzdžiui, paskirdami pamainos vadovais ir t.t.). Žinoma, likti gerame restorane dažną padavėją motyvuoja prestižas ir pasididžiavimas dirbti būtent toje viešojo maitinimo įstaigoje. Tačiau gerus padavėjus ilgą laiką puikiai dirbti labiausiai skatina geras vadovas bei geri santykiai kolektyve“, – pastebi L. Preikšienė.

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top