arrow_left_blue_2

Store Master®

Parduotuvių vadovų akademija

Store Manager
Store Manager
Apie

Parduotuvių bei prekybos salonų vadovų darbą sudaro daug skirtingų aspektų: nuo prekių / paslaugų asortimento priežiūros iki Klientų aptarnavimo kokybės palaikymo bei tobulinimo. Šioje programoje pagrindinis dėmesys skiriamas darbo su personalu kompetencijų tobulinimui.
Programa skirta B2C segmento esamiems ir potencialiems parduotuvių bei prekybos salonų vadovams, ėjusiems pardavėjo-konsultanto darbą toje pačioje ar kitoje organizacijoje arba neturintiems patirties prekyboje.
Akademijos autoriai – ilgus metus dirbę mažmeninėje prekyboje, todėl akademijos turinys tiesiogiai pritaikytas parduotuvių vadovų poreikiams.

Dalyviai
Parduotuvių vadovai
Mokymų formatas
Auditoriniai / Vebinarai
Trukmė
48 ak. val.
Ugdomos kompetencijos
  • Vadovavimas
  • Darbų organizavimas
  • Motyvavimas
  • Konfliktų valdymas
  • Pardavimai
  • Klientų aptarnavimas
Programos eiga
  • Darbinė sesija su parduotuvių vadovais ir HR vadovu
  • 6 būtent šiam rinkos segmentui sukurtų mokymų sesijos
  • Praktinės užduotys savarankiškam darbui po kiekvieno mokymo
  • Kilusių iššūkių periodinis aptarimas su specialistais
  • Praktikoje pasiteisinę „paruoštukai“ darbui su aptarnavimo specialistais
  • Grįžtamojo ryšio sesija dalyviams ir HR vadovui
Kada gali prireikti?
  • Kai parduotuvės vadovai susiduria su sunkumais, siekdami užtikrinti tinkamą Klientų aptarnavimo kokybę bei parduotuvės pardavimų rezultatus
  • Kai vyksta darbuotojų kaita, o jų adaptacija ir ugdymas užima daug laiko arba nuo to kenčia Klientų aptarnavimo kokybė
  • Kai darbuotojai išeina iš organizacijos dėl savo tiesioginio vadovo ypač žemos vadovavimo kompetencijos
Nauda organizacijai
  • Mažmeninėje prekyboje žmogiškasis faktorius turi esminę reikšmę tiek organizacijos reputacijai, tiek ir tiesiogiai pardavimams, todėl parduotuvių vadovams ypač naudinga įgyti žinių ir įrankių, kaip išlaikyti aukštą Klientų aptarnavimo kokybę bei didinti pardavimus, pasitelkiant visą kolektyvą
  • Po akademijos parduotuvių vadovai puikiai susitvarko su savo tiesioginiu darbu, sugeba sutelkti kolektyvą bendram tikslui, užtikrinti darbui tinkamą atmosferą ir Klientų aptarnavimo kokybę
Ugdymo partneriai

Ieva Iacob

Ugdymo partnerė, koučingo specialistė, fasilitatorė
Lina Preikšienė

Lina Preikšienė

Ugdymo partnerė, organizacijų psichologė
Eglė Danilevičiūtė

Eglė Danilevičiūtė

Ugdymo partnerė, aptarnavimo ir kokybės ekspertė
Gediminas Anužis - titulinis

Gediminas Anužis

Ugdymo partneris, lektorius

Irina Rušmanė

Ugdymo partnerė, lektorė
Atsiliepimai
Domina ši akademija?
Mūsų konsultantai veda 50+ akademijų kasmet

Kitos akademijos

Viešojo sektoriaus vadovams
Gamybos lyderių akademija
Gamybos meistrų akademija
Komandų vadovų akademija
Akademijos

Užklausos forma

Reikalinga pagalba?

PASKAMBINKITE
+370 670 33 132
PARAŠYKITE MUMS
info@grandpartners.lt

Drąsiai skambinkite arba rašykite pasitarti ir pasikonsultuoti.
Tai nieko nekainuoja ir paprastai Klientams sutaupo laiko.

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top