Apie
Sakoma, kad nėra namų be dūmų. Posakis tampa visai aktualus, kai kalbame ir apie organizacijas, mat dažnas mūsų kartais netgi daugiau savo aktyvaus paros laiko praleidžiame darbe su ten dirbančiais kitais žmonėmis. Dėl to nenuostabu, kad nėra organizacijos, kurioje nekiltų vienokių ar kitokių konfliktų. Dažnos konfliktinės situacijos ir negebėjimas jų suvaldyti darbovietėje kuria destruktyvią atmosferą, sekina žmones, ardo komandą, mažina produktyvumą, darbuotojų įsitraukimą, pasitikėjimą, motyvaciją ir lojalumą. Ir, priešingai, sąmoningai stengiantis ir išmokus suvaldyti skirtingus požiūrius, prieštaravimus, nuomonių nesutapimus, galima rasti puikių naujų sprendimų visai organizacijai. Taigi konfliktų neišvengsime, bet galime išmokti juos suvaldyti ir netgi „išspausti“ iš jų naudos.