Apie
Daugiau nei 60 procentų pardavėjų teigia, kad pardavimo procesas tapo daug sudėtingesnis negu buvo prieš penkerius metus. O pasitenkinimą darbu neigiamai vertina daugiau nei 35 procentai pardavėjų. Šie skaičiai rodo ne tik kintančią rinką, bet ir augantį spaudimą pardavimų specialistams prisitaikyti, greičiau reaguoti bei kurti ilgalaikį ryšį su klientu, o ne vienkartinį sandorį. Tai nerimą keliantys skaičiai, nes šiandieniniame pasaulyje pardavimai, tikrąja to žodžio prasme, vyksta visur ir be pertraukų. Jei tai tapo tokia nebeatsiejama, natūralia gyvenimo dalimi, kodėl vis tik pardavimo procesas kelia neigiamas asociacijas pirkėjams ir nepasitenkinimą patiems pardavėjams? Atsakymas slypi ne vien produktuose ar kainodaroje – viską lemia gebėjimas kurti vertę, suprasti kliento pasaulį ir gebėjimas būti ne pardavėju, o patikimu partneriu. Iš tiesų viską lemia tinkamos nuostatos, požiūris ir profesionalus pasiruošimas. Tam reikalingi ne atsitiktiniai pokalbiai ar teorija, o kryptingai struktūruoti pardavimų mokymai, kurie leidžia įgyti ne tik įgūdžių, bet ir pasitikėjimo. Mūsų pardavimo mokymai padeda transformuoti požiūrį į pardavimą – nuo spaudimo iki prasmingo ryšio kūrimo.