arrow_left_blue

Tikslų kėlimas

Play Video
Apie

Kodėl nemaža dalis organizacijų strategijų tiesiog žlunga? Dar svarbiau – ką daryti, kad taip nenutiktų? Atsakymas drauge ir paprastas, ir sudėtingas: skirti pakankamai dėmesio strategijų įgyvendinimui, jų turiniui (KĄ ir KADA), strateginiam procesui (KAS ir KAIP). Tai reiškia, kad būtina išmanyti, kaip derinti organizacijos ir darbuotojų lūkesčius, mokėti tinkamai kelti tikslus, suprasti jų pobūdį ir turėti vadybinių įrankių, padedančių ne tik kryptingai siekti tikslų, bet ir užtikrinti, kad jie bus pasiekti.

Kam skirta?
  • Vadovams
  • Komandų lyderiams
  • Specialistams
Nauda organizacijai
  • Didėja darbuotojų motyvacija ir įsitraukimas
  • Patarimai, metodikos ir įrankiai, kaip tinkamai paskatinti ir įkvėpti darbuotojus
  • Stiprėja vadovo vaidmuo ir autoritetas
  • Darbuotojai kur kas labiau pasitiki ir yra lojalesni tam vadovui, kuris geba tinkamai kelti, skirstyti ir derinti darbuotojų bei organizacijos tikslus
  • Lengviau pasiekti išsikeltus tikslus
  • Kai gebama atskirti ir suprasti tikslų pobūdį bei turima tinkamų vadybinių įrankių, tikslų siekiama kur kas efektyviau
  • Efektyviau sprendžiami organizacijoje kylantys prieštaravimai
  • Sudėtinguose procesuose, kurie vyksta organizacijose, neišvengiamai kyla įvairių prieštaravimų, tad svarbu mokėti juos suvaldyti
Mokymų turinys
  • VEIKLOS APTARIMAS DARBUOTOJŲ MOTYVACIJAI
    • VIDEO: Veiklos aptarimo pokalbių nauda
  • VADOVAVIMO VAIDMUO KELIANT TIKSLUS
    • VIDEO: Vadovo vaidmuo keliant tikslus. Tikslų kaskadavimas
  • TIKSLAI PAGAL SMARTER
    • VIDEO: Tikslų kėlimas pagal SMARTER kriterijus
    • PRAKTIKA: Ar tikslai pagal SMARTER kriterijus?
  • KIEKYBINIAI IR KOKYBINIAI TIKSLAI
    • VIDEO: Kiekybiniai ir kokybiniai tikslai
    • PRAKTIKA: Kokybinio tikslo formulavimas
  • TIKSLŲ SUDERINIMAS SU DARBUOTOJU
    • VIDEO: Tikslų suderinimas su darbuotoju
    • VIDEO: Prieštaravimų valdymas, keliant tikslus
    • PRAKTIKA: Prieštaravimų keliamiems tikslams suvaldymas

     

  • UGDOMASIS TESTAS
    • 1 užduotis: Veiklos aptarimo pokalbio nauda
    • 2 užduotis: Vadovo vaidmuo keliant tikslus ir juos kaskaduojant
    • 3 užduotis: SMARTER kriterijai tikslo formuluotei
    • 4 užduotis: Kiekybiniai ir kokybiniai tikslai
    • 5 užduotis: Tikslų suderinimas su darbuotoju
    • 6 užduotis: Darbuotojo prieštaravimų valdymas
Ugdymo partneriai
Lina Preikšienė

Lina Preikšienė

Ugdymo partnerė, organizacijų psichologė
Svarbios detalės
  • PRAKTINĖS UŽDUOTYS

    3 praktikos, 1 baigiamoji užduotis

  • VAIZDO ĮRAŠAI

    6 trumpi, animuoti, įtraukiantys temų pristatymai

  • TINKAMI ĮRENGINIAI

    E. mokymas pritaikytas mob. įrenginiams, tačiau rekomenduojame naudotis kompiuteriu

  • MOBILIOJI APLIKACIJA

    Į bet kurį mob. įrenginį galite atsisiųsti TalentLMS aplikaciją

  • MOKYMOSI TEMPAS

    Mokysitės savo tempu, kiekvieną kartą tęsdami nuo ten, kur baigėte

  • PERŽIŪRŲ SKAIČIUS

    Pirmą kartą mokyme dalyvausite nuosekliai, vėliau į norimas vietas galite grįžti neribotai

Atsiliepimai
Informacija
Trukmė
1 val.
Kalba
Lietuvių
Sertifikatas
Yra
Mokymų formatas
Savarankiškas
Licencijų skaičius
1
Kaina
79,00 €

79,00 

Kiekis ir trukmė
Kaina
79,00 

Kiti e. mokymai

L. Preikšienė
59,00 €
79,00 €
R. Mincevičius
79,00 €
G. Anužis
79,00 €
I. Rušmanė
79,00 €
Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top