arrow_left_blue
AUTORIUS
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Šv. Velykos – tai ne tik pavasaris gamtoje, bet ir pavasaris viduje.
#GrandPartners komanda linki, kad ši šventė įkvėptų kurti, augti ir nesustoti! 🐣🌱

Šv. Velykos – tai ne tik pavasaris gamtoje, bet ir pavasaris viduje.
#GrandPartners komanda linki, kad ši šventė įkvėptų kurti, augti ir nesustoti! 🐣🌱
... DaugiauMažiau

14 valandas prieš
Apsijungėm – ir iškart pradėjom dalintis tuo, kas mums rūpi ir kuo tikime 💫
#GrandPartners komanda dalyvavo INWIN Institute of Winning Negotiations mokymuose su Juliumi Jankausku „Kaip parduoti idėją?“. Tai nebuvo tik apie pardavimus. Tai buvo apie idėjas, kurios įkvepia, apie klausimus, kurie atveria galimybes ir padeda augti. Tikras pardavimas – tai ne spaudimas, o kvietimas prisijungti. Ne tik susitarimas, o įkvėpimas veikti. Kiekvienas iš mūsų – vadovas, komandos narys, konsultantas – gali būti savo idėjos ambasadorius. 

Dalindamiesi žiniomis ir gerąja praktika, kuriame bendrą ugdymo kultūrą – tokią, kuri apjungia patirtį, technologijas, lyderystę ir tvarius rezultatus.

Ačiū, Juliau, norim dar!

#MumsRūpi #Komanda

Apsijungėm – ir iškart pradėjom dalintis tuo, kas mums rūpi ir kuo tikime 💫
#GrandPartners komanda dalyvavo INWIN Institute of Winning Negotiations mokymuose su Juliumi Jankausku „Kaip parduoti idėją?“. Tai nebuvo tik apie pardavimus. Tai buvo apie idėjas, kurios įkvepia, apie klausimus, kurie atveria galimybes ir padeda augti. Tikras pardavimas – tai ne spaudimas, o kvietimas prisijungti. Ne tik susitarimas, o įkvėpimas veikti. Kiekvienas iš mūsų – vadovas, komandos narys, konsultantas – gali būti savo idėjos ambasadorius.

Dalindamiesi žiniomis ir gerąja praktika, kuriame bendrą ugdymo kultūrą – tokią, kuri apjungia patirtį, technologijas, lyderystę ir tvarius rezultatus.

Ačiū, Juliau, norim dar!

#MumsRūpi #Komanda
... DaugiauMažiau

5 dienas prieš
Trys mokymų lyderiai suvienijo jėgas

Trys mokymų lyderiai suvienijo jėgas: siūlo naują požiūrį į ugdymą, garantuojantį rezultatus

Lietuvos mokymų rinkoje – reikšmingas pokytis. Trys mokymų įmonės nusprendė sujungti savo ekspertines žinias ir pristato naują į rezultatus orientuotą ugdymo modelį, kuris apims visus organizacijos lygmenis.

Vadovų ir komandų ugdymo bendrovė „Grand Partners“, vienintelė Lietuvoje, besispecializuojanti vadovavimo ir lyderystės srityje, derybinių kompetencijų centras INWIN, daugiausia dėmesio skiriantis įgūdžių treniravimui, ir skaitmeninio ugdymo ekspertai „Talentator“ sujungė savo patirtį, kad klientams pasiūlytų nuoseklų, įvairiapusį ugdymą bei užtikrintų geresnius verslo rezultatus.

Ir toliau veiksime kaip atskiros įmonės, kurios nekonkuruos, o teiks kompleksiškus sprendimus organizacijoms, su aiškesne orientacija į rezultatus“, – pristato INWIN vadovas Julius Jankauskas. Jam antrina „Grand Partners“ mokymų bendrovės vadovė Goda Petravičienė:

Mūsų partnerystė unikali tuo, kad savo pajėgas apjungia stipriai specializuotų įmonių ekspertai, galintys pasiūlyti aukščiausią kokybę savo srityje, o drauge – naujus sprendimus, ties kuriais šiuo metu ir dirbame. Be to, sąjunga sukurta labai natūraliai, pajutus, kad sutampa mūsų ugdymo filosofija, vertybės ir net organizacijų kultūra.

 

 

 

Mokymų efektyvumą galima išmatuoti

J. Jankauskas atkreipia dėmesį, jog organizacijos mokymus perka dėl vienos pagrindinės priežasties – kad padarytų pokytį ir tai, kas vyksta dabar, vyktų geriau arba vyktų kitaip.

Apjungę mokymus, treniruotes, koučingo, fasilitavimo metodus bei pasitelkdami e. mokymų priemones, padėsime organizacijoms didinti efektyvumą greičiau ir paprasčiau“, – tvirtina įmonės vadovas ir priduria, jog visa tai išmatuoti padės jau pasiteisinusios priemonės.

 

 

 

 

Trečiasis partneris – „Talentator“ prie organizacijų ugdymo talkins savo kuriamais e. mokymais, kurių efektyvumą užtikrina derindami pažangias technologijas ir mokymosi analitiką.

Naudojame duomenimis grįstus vertinimo metodus, kurie leidžia ne tik stebėti dalyvių pažangą realiu laiku, bet ir analizuoti, kaip mokymosi turinys veikia darbuotojų žinias, įgūdžius ir elgseną. Naudojamos interaktyvios ugdymo priemonės, testavimas prieš ir po mokymų bei ilgalaikis žinių taikymo stebėjimas užtikrina, kad mokymai būtų ne tik informatyvūs, bet ir realiai prisidėtų prie organizacijos rezultatų“, – pristato „Talentator“ vadovė Aistė Kumponaitė.

Panašios priemonės taikomos ir auditorinių mokymų atveju. Svarbiausia, anot pašnekovų, nustoti vertinti remiantis atsakymais į klausimą „Ar patiko?“. „Grand Partners“ vadovė G. Petravičienė teigia, jog partnerių tikslas – skatinti rinkoje suvokimą, kad mokymuose svarbiausia ne tai. Mokymai turi padėti organizacijai siekti konkrečių tikslų: didinti pardavimus, mažinti darbuotojų kaitą, didinti efektyvumą ir t.t. Pasitaiko, kad klientams nėra itin lengva tiksliai įvardinti po mokymų laukiamą rezultatą, todėl čia partneriai surems pečius, siekdami sukurti metodiką, padėsiančią įvertinti efektyvumą.
Visą straipsnį skaitykite čia:

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top