Bendra informacija
Data: 2008 m. rugpjūčio 19-20 d. (antradienis, trečiadienis)
Vieta: Viešbutis „Reval Hotel Neris“****, K. Donelaičio g. 27, Kaunas
Trukmė: abi dienas nuo 9 iki 16.30 val.
Dalyvių skaičius: apie 20 žmonių
Formatas: keturios kavos pertraukos, dveji pietūs
Kam skirta?
Pardavimų vadybininkams, pardavimų skyriaus komandai ir kitiems įmonės darbuotojams, kurių darbo sėkmė priklauso nuo pelningų pardavimų skaičiaus.
Jūsų situacija
Ar tikite, kad pardavimai – tai menas? Žinoma, sėkmingas bendravimas su Klientu yra tikras menas, tačiau jis pagrįstas keletu pagrindinių dėsnių. Pavyzdžiui, ar žinote kodėl Klientas, su kuriuo ilgai dirbote, siekdami jam parduoti savo prekę, ją įsigijo iš konkurentų? Ar tai atsitiktinumas? Ką galite pakeisti savo darbe, kad kitą kartą taip neatsitiktų? Jeigu Jus arba Jūsų darbuotojus kamuoja tokie klausimai, šie mokymai yra skirti būtent Jums!
Ko tikėtis iš mokymų?
Mūsų tikslas – padėti pardavimų vadybininkams atnaujinti žinias bei jas paversti realiais įgūdžiais, taikomais kasdieniame darbe. Išbandę pardavimų dėsnius bei principus saugioje aplinkoje bei patyrę jų poveikį patys, mokėsite tai naudoti savo darbe su Klientais. Taip pasieksite geresnių pardavimo rezultatų, o darbas nekels tiek daug streso.
Mokymų metu nagrinėsime šias temas bei klausimus:
-
Efektyvus pardavėjo laiko valdymas.
-
Kaip pardavėjui motyvuoti save siekti aukščiausių rezultatų?
-
Klientų emocinių poreikių atpažinimas ir jų panaudojimas pardavimuose.
-
Įtakos priemonės, bendraujant su Klientu telefonu.
-
Kaip kontroliuoti pokalbį su Klientu ir priversti jį kalbėti apie savo poreikius?
-
Kaip paversti produkto trūkumus privalumais?
-
Kaip įveikti Kliento prieštaravimus ir išsklaidyti jo abejones?
-
Kaip pasipriešinti Kliento manipuliacijai?
-
Kaip pasipriešinti Kliento spaudimui mažinti kainą?
-
Kaip įtikinti Klientą priimti Jūsų pasiūlymą ir pasirašyti sutartį?
Metodika: kaip to sieksime?
Mokymai sukurti „coaching“ metodu, todėl pagrindinis dėmesys skiriamas praktinėms užduotims, realių situacijų simuliacijoms bei analizei. Juk geriau vieną kartą pačiam patirti, nei kelis kartus apie tai išgirsti! Be to, Jums bus pateikta daug naudingų patarimų, pagrįstų tyrimais ir pasauline praktika.
Konsultantai
ROMANAS GAIDUKAS – organizacijų strateginio planavimo ir valdymo konsultantas, rinkodaros specialistas, daugelio autorinių programų vadovams autorius, profesionalus „coach“. Jau penkerius metus aktyviai konsultuoja įmonių vadovus bei savininkus verslo plėtros ir asmeninio efektyvumo didinimo klausimais, atlieka rinkodaros srities projektus, veda rinkodaros ir strateginio valdymo srities mokymus. Konsultanto tikslas – padėti vadovams ir verslininkams efektyviausiu būdu pasiekti užsibrėžtų tikslų. Konsultantas verslo administravimo magistro laipsnį įgijo JAV. Savo žinias gilina įvairiuose mokymuose, konferencijose.
ANDRIUS JARAŠIŪNAS – Klientų aptarnavimo ir pardavimų konsultantas. Veda mokymus, konsultuoja įmones diegiant Klientų aptarnavimo ir pardavimų valdymo standartus, kuriant vadybininkų asmeninio ir profesinio tobulėjimo gaires. Dešimt metų yra kovos menų ir kūno rengybos treneris. Mokymų metu naudoja įvairius savęs nugalėjimo ir vidinių baimių/įsitikinimų įveikimo kovos menų metodus. Konsultanto tikslas – padėti Klientams atskleisti savo galimybes ir kuo efektyviau išnaudoti asmeninius resursus, siekiant tikslų ir ilgalaikio tobulėjimo.
Investicija
Investicija vienam asmeniui 1190 Lt + PVM. Į kainą įskaičiuota: visos darbui reikalingos priemonės, dalomoji medžiaga, maitinimas (dvi kavos pertraukėlės ir pietūs).