arrow_left_blue
AUTORIUS
Goda Petravičienė
Goda Petravičienė

Direktorė

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Kai kiti pakuoja dovanas, mes pakuojame žinias, patirtį ir lyderystės įrankius, kurie jau dabar keliauja į mūsų gamybos organizacijas! 🎁

UAB „Randers Reb International su džiaugsmu užbaigė trečiąją Gamybos lyderių akademiją – etapą, kuriame stiprūs lyderiai ne tik mokėsi, bet ir kūrė sprendimus, vedančius į priekį. Kai kalbame apie žinias ir augimą, svarbiausia ne tik rezultatas, bet ir kelionė, kurią lydėjo šių mokymų ekspertė Irina Rušmanė.

Tai buvo kelionė nuo iššūkių valdymo iki naujų idėjų generavimo – nes mums #rūpi ne tik šiandiena, bet ir rytojaus sėkmė.
 
💡 Ačiū visiems dalyviams, kurie dar kartą įrodė, kad lyderystė gamyboje prasideda čia – nuo mūsų pačių!
 
#MumsRūpi #GrandPartners #RandersRebInternational #GamybosLyderiai #AugameKartu

Kai kiti pakuoja dovanas, mes pakuojame žinias, patirtį ir lyderystės įrankius, kurie jau dabar keliauja į mūsų gamybos organizacijas! 🎁

UAB „Randers Reb International" su džiaugsmu užbaigė trečiąją Gamybos lyderių akademiją – etapą, kuriame stiprūs lyderiai ne tik mokėsi, bet ir kūrė sprendimus, vedančius į priekį. Kai kalbame apie žinias ir augimą, svarbiausia ne tik rezultatas, bet ir kelionė, kurią lydėjo šių mokymų ekspertė Irina Rušmanė.

Tai buvo kelionė nuo iššūkių valdymo iki naujų idėjų generavimo – nes mums #rūpi ne tik šiandiena, bet ir rytojaus sėkmė.

💡 Ačiū visiems dalyviams, kurie dar kartą įrodė, kad lyderystė gamyboje prasideda čia – nuo mūsų pačių!

#MumsRūpi #GrandPartners #RandersRebInternational #GamybosLyderiai #AugameKartu
... DaugiauMažiau

2 menesius prieš
Dar galite spėti užsiregistruoti #GrandPartners komandos kurtos arbatos degustacijai gruodžio 19 d. 🍵

Šiais metais kviečiame stabtelėti ir atrasti ramybę paprastuose, bet prasminguose ritualuose. Arbatos puodelis – tai akimirka pokalbiams, mintims ir ryšiui su tradicijomis bei inovacijomis, kurios mus lydi jau 20 metų !

GRAND PARTNERS kartu su Yugen Tea komanda sukūrė tris arbatos kompozicijas, kurios atspindi mūsų filosofiją. Juodoji arbata su prieskoniais, žolelių kompozicija ir žalioji rooibos arbata – tai kvietimas sustoti ir pajusti akimirkos grožį. Šie skoniai įkvėps jaukumo, ramybės ir drąsos atrasti naujas galimybes. 
Kviečiame registruotis ir užsukti į vieną iš mūsų biurų Klaipėdoje ar Vilniuje.
 
Registraciją rasite čia: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=RR9VHZ9iwkSIoyED0b6cY5BEf841lhRKngmbxHgAKSNUM1U4WkRVQjhLWVhDWVNQMjhNNUNVUEoxWC4u

Dar galite spėti užsiregistruoti #GrandPartners komandos kurtos arbatos degustacijai gruodžio 19 d. 🍵

Šiais metais kviečiame stabtelėti ir atrasti ramybę paprastuose, bet prasminguose ritualuose. Arbatos puodelis – tai akimirka pokalbiams, mintims ir ryšiui su tradicijomis bei inovacijomis, kurios mus lydi jau 20 metų !

GRAND PARTNERS kartu su Yugen Tea komanda sukūrė tris arbatos kompozicijas, kurios atspindi mūsų filosofiją. Juodoji arbata su prieskoniais, žolelių kompozicija ir žalioji rooibos arbata – tai kvietimas sustoti ir pajusti akimirkos grožį. Šie skoniai įkvėps jaukumo, ramybės ir drąsos atrasti naujas galimybes.
Kviečiame registruotis ir užsukti į vieną iš mūsų biurų Klaipėdoje ar Vilniuje.

Registraciją rasite čia: forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=RR9VHZ9iwkSIoyED0b6cY5BEf841lhRKngmbxHgAKSNUM1U4WkRVQ...
... DaugiauMažiau

2 menesius prieš
Išskirtinė kompetencija NEparduoti

Išskirtinė kompetencija NEparduoti

Kol konsultacinės bendrovės ir dažnas vadovas suka galvą, kaip tinkamai paskatinti pardavimus, įmonių atstovai praktiškai demonstruoja, jog tai jiems tikrai neaktualu. Kaip? Jūsų dėmesiui vaizdingas, bet niekuo neišskirtinis, pavyzdys.

1. Reklamos agentūra investavo į reklaminę kampaniją. Išsiuntinėjo skrajutę su išradinga užduotimi, kurią atlikus galima tikėtis prizo. Lietuviškas skepticizmas nesuveikė, užduotį atlikome. Ir, stebėtina, su mumis susisiekė ir sutarė dėl susitikimo. Prisipažinsiu, išsigandau, nes pamaniau, kad dabar teks valandėlę dėstyti mūsų reklaminės atributikos gamybos poreikius. Į svečius operatyviai atvykusi pardavimų vadybininkė nustebino dar kartą – įteikusi dovaną, taip pat operatyviai ir išvyko. Keisčiausia, kad jaučiausi kažkiek apgauta, nes, matyt, naiviai tikėjausi aptarti galbūt abipusiai naudingą partnerystę.

ĮDOMU, KAIP AKCIJOS SUMANYTOJAS ĮVARDINTŲ AKCIJOS TIKSLĄ? KAIP JIS MATUOJA JOS EFEKTYVUMĄ?

2. PIRMOSIOS ISTORIJOS TĘSINYS. Po mėnesio prireikė reklaminės atributikos. Prisiminiau išradinguosius. Radau ir kortelę, kurią išsaugojau po reklaminės kampanijos. Deja, jokių kontaktinių duomenų ant jos nebuvo… Gerai, kad bent pavadinimą nurodė. Pasitelkusi visuotinį informatorių („Google“) lengvai juos radau.

KOKS TIKSLAS GAMINTI KAD IR NEBRANGIAS VIZITINES KORTELES, ANT KURIŲ NĖRA KONTAKTINIŲ DUOMENŲ?

3. TREČIOJI DALIS. Susisiekiau su įmone telefonu. Administratorė gerokai pakankino, versdama atsiminti su mumis bendravusio darbuotojo vardą. O ji man neprisistatė.
– Na, bet jei kažkas siuntė, kažkas turėjo ir pasirašyti?
– Nepamenu, o skrajutę išmetėme.
– Bet prizą tai atnešė…
– Taip, atnešė.
– Tai kas?
– Nežinau, neprisistatė.
Mane išgelbėjo kolegė, kuri gavo dovaną ir atsiminė vadybininkės vardą. Pasakiau vardą, atkaklioji administratorė liepė laukti kol su manimi susisieks.

NEJAUGI KLIENTŲ PRISKYRIMAS KONKREČIAM VADYBININKUI NEGALI BŪTI VIDINĖS KLIENTŲ VALDYMO SISTEMOS DALIS?

4. FINALAS. Ir tikrai, už pusdienio gaunu el. laišką: „Viskas gerai, viską padarysime.“ Ir kainos. Tiesa, jos supainiotos – prie didesnio kiekio kaina už vienetą didesnė. Bet kai tai pastebėjau, operatyviai gavau atsakymą: „Oi, atvirkščiai :)“ Viskas būtų gerai, tik užsakymas ne visai paprastas, su daugybe papildomų klausimų, tad užsakiau iš kitų tiekėjų, panorusių su manimi prieš tai pabendrauti ir viską iki galo išsiaiškinti.

KAŽIN, KODĖL JI PABIJOJO PABENDRAUTI SU MANIMI TELEFONU?

„Neužsisėdau“ nei ant šios įmonės, nei ant tos darbuotojos, nes vis dar planuoju su jais dirbti. Jūs šaunuoliai, nes sugalvojote tikrai smagią akciją, investavote ir laiko, ir pinigų. Net įvykdėte pažadą apdovanoti prizu. Ir vien dėl to Jūs jau išskirtiniai. Tačiau Jums tai tikrai brangiai kainavo, nes Jūs „puikiai“ atsispyrėte Kliento norui kažką nupirkti skirtinguose etapuose. Ir tokių atvejų daug.

Įvairaus plauko remonto, perkraustymo, keleivių pervežimo paslaugas teikiantys smulkieji verslininkai vis dar sugeba nustebinti įspūdingais paaiškinimais, kodėl jie nenori parduoti savo paslaugų. Keletas įsimintiniausių per paskutines savaites:
„Mano uošvienė dabar ligoninėje.“ – taip ir likau nesupratusi, kaip tai susiję su mano kėdžių gamyba.
„Oi, žinokit praneša labai karštus orus.“ – suprask, per karštį jam tampyti mano baldus nemalonu.
„Kad vargiai, ar mes norėsime vasarą dirbti?..“ – ir iš tiesų, o kodėl aš vis dar leidžiu savo vasarą darbe?
O aš norėjau susimokėti už sąžiningai suteiktas paslaugas…

Tačiau tai pasitaiko ir labai rimtose bendrovėse garbiais pavadinimais, investavusiose ne vieną tūkstantį į pardavimų kompetencijų tobulinimą. Kodėl? Kas nutinka, kad net tuomet, kai darbuotojas tikrai gaus procentą nuo pardavimo, jis vis dėlto nepasivargina tiesiog „pasiimti“ savo pinigų?

Direktorė
Goda Petravičienė

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top