Bendra informacija apie mokymus
Data: 2008 m. rugsėjo 18 d. (ketvirtadienis)
Vieta: „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“ konferencijų salė (H. Manto g. 84, Klaipėda)
Trukmė: nuo 9 iki 16 val.
Dalyvių skaičius: apie 20 žmonių
Formatas: viena kavos pertrauka, pietūs (už pietus moka patys dalyviai)
Verslo konsultantė: Giedrė Gadeikytė
Investicija: Mokymus inicijuoja VšĮ „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“, finansuoja Klaipėdos miesto savivaldybė. Dalyvavimas mokymuose nemokamas
Kam skirti šie mokymai?
Mokymai prioriteto tvarka skirti KMTP nariams, kitoms inovacinę veiklą vykdančioms Klaipėdos miesto įmonėms ir Klaipėdos miesto SVV įmonėms. Tikslinė auditorija – vidurinės ir aukščiausios grandies vadovai, kurie siekia užtikrinti efektyvų bendravimą ir skatinti maksimalų darbuotojų darbo našumą.
Jūsų situacija
Kaip nėra namų be dūmų, taip nėra ir įmonių be konfliktų. Įvairūs klausimai kyla iš bendravimo, darbo pasidalijimo, motyvacijos skirtumų, įvairių kitų įmonių veiklos aspektų. Darbuotojai dažnai neišsako savo tikrosios nuomonės ir jausmų, problemos kartojasi, nuoskaudos didėja. Dėl to mažėja veiklos efektyvumas, prastėja darbo atmosfera. Vadovai ne visada gali atsiriboti nuo problemų sprendimo, palikdami tai patiems darbuotojams. Jei norite aktyviai didinti savo padalinio ar įmonės darbo efektyvumą, padėkite darbuotojams spręsti konfliktus, kad jie netaptų per daug skausmingais ir nesuskaldytų įmonės.
Ko tikėtis iš mokymų?
Po mokymų dalyviai efektyviau sprendžia darbuotojų konfliktines situacijas, į jas patys be reikalo neįsitraukia. Tai psichologiniai mokymai, todėl išmoksite ne tik efektyviau dirbti su kitais, bet ir galėsite geriau suprasti patys save.
Mokymų metu nagrinėsime šias temas ir klausimus:
-
Konfliktų prevencija – organizacijos kultūros dalis.
-
Kas slypi už pozicijų? „Aš“ pozicijos. Pasąmoniniai prieštaravimai bendraujant.
-
Potencialaus konflikto nustatymas pagal kūno kalbą.
-
Agresyvaus elgesio modeliavimas ir analizė.
-
Kokios yra pagrindinės konflikto sprendimo strategijos?
-
Bendravimo įgūdžiai: klausymas, kalbėjimas, supratingumas.
-
Konflikto reguliavimo būdai. Kokius konflikto reguliavimo būdus taikote Jūs?
-
Koks konflikto sprendimas yra konstruktyvus?
Metodika: kaip to sieksime?
Mokymų metu teorinė dalis derinama su praktiniais užsiėmimais, kurie ne tik iliustruoja teorinę medžiagą, bet ir leidžia patiems dalyviams pajusti „psichologinio konflikto anatomiją“, giliau suprasti, kaip iš pirmojo žvilgsnio nereikšmingos bendravimo situacijos perauga į nesusipratimus, o vėliau ir į gilius tarpasmeninius konfliktus. Bus modeliuojamos ir filmuojamos tam tikros „įtemptos“ situacijos, kurios aptariamos grupėje, taikant dalyvių jau įsisavintus psichologinius vertinimus. Tobulinant išklausymo technikas, bus rodomas ir aptariamas mokomasis filmas. Mokymų dalyviai galės anonimiškai atlikti TOMAS testą ir sužinoti, kokie konflikto valdymo būdai būdingi jiems asmeniškai, kokie šių būdų privalumai ar trūkumai.
Konsultantė
GIEDRĖ GADEIKYTĖ – konfliktų valdymo ir tarpininkavimo specialistė. Konsultantė didžiuojasi tik nedaugelio specialistų Lietuvoje turimu konfliktų vadybos ir tarpininkavimo magistro laipsniu, įgytu Fresno Pacific universitete (JAV). Konsultacijų kompanijoje GRAND PARTNERS veda mokymus konfliktų valdymo temomis, bendravimo kompetencijų, emocinio intelekto temomis, tarpininkauja konfliktuose, padeda konfliktuojančioms pusėms rasti optimalų konflikto sprendimą. LCC tarptautiniame universitete dėsto konfliktų valdymą ir tarpininkavimą. Dirbo Konflikto ir taikos studijų centre (JAV), bendravimo įgūdžių projekte Egipte. Konsultantė siekia ugdyti bendravimo kultūrą ir užtikrinti produktyvumą darbe. Nuolat dalyvauja įvairiuose projektuose, konferencijose bei stažuotėse Lietuvoje bei užsienyje.