arrow_left_blue
AUTORIUS
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Kai kiti pakuoja dovanas, mes pakuojame žinias, patirtį ir lyderystės įrankius, kurie jau dabar keliauja į mūsų gamybos organizacijas! 🎁

UAB „Randers Reb International su džiaugsmu užbaigė trečiąją Gamybos lyderių akademiją – etapą, kuriame stiprūs lyderiai ne tik mokėsi, bet ir kūrė sprendimus, vedančius į priekį. Kai kalbame apie žinias ir augimą, svarbiausia ne tik rezultatas, bet ir kelionė, kurią lydėjo šių mokymų ekspertė Irina Rušmanė.

Tai buvo kelionė nuo iššūkių valdymo iki naujų idėjų generavimo – nes mums #rūpi ne tik šiandiena, bet ir rytojaus sėkmė.
 
💡 Ačiū visiems dalyviams, kurie dar kartą įrodė, kad lyderystė gamyboje prasideda čia – nuo mūsų pačių!
 
#MumsRūpi #GrandPartners #RandersRebInternational #GamybosLyderiai #AugameKartu

Kai kiti pakuoja dovanas, mes pakuojame žinias, patirtį ir lyderystės įrankius, kurie jau dabar keliauja į mūsų gamybos organizacijas! 🎁

UAB „Randers Reb International" su džiaugsmu užbaigė trečiąją Gamybos lyderių akademiją – etapą, kuriame stiprūs lyderiai ne tik mokėsi, bet ir kūrė sprendimus, vedančius į priekį. Kai kalbame apie žinias ir augimą, svarbiausia ne tik rezultatas, bet ir kelionė, kurią lydėjo šių mokymų ekspertė Irina Rušmanė.

Tai buvo kelionė nuo iššūkių valdymo iki naujų idėjų generavimo – nes mums #rūpi ne tik šiandiena, bet ir rytojaus sėkmė.

💡 Ačiū visiems dalyviams, kurie dar kartą įrodė, kad lyderystė gamyboje prasideda čia – nuo mūsų pačių!

#MumsRūpi #GrandPartners #RandersRebInternational #GamybosLyderiai #AugameKartu
... DaugiauMažiau

2 menesius prieš
Dar galite spėti užsiregistruoti #GrandPartners komandos kurtos arbatos degustacijai gruodžio 19 d. 🍵

Šiais metais kviečiame stabtelėti ir atrasti ramybę paprastuose, bet prasminguose ritualuose. Arbatos puodelis – tai akimirka pokalbiams, mintims ir ryšiui su tradicijomis bei inovacijomis, kurios mus lydi jau 20 metų !

GRAND PARTNERS kartu su Yugen Tea komanda sukūrė tris arbatos kompozicijas, kurios atspindi mūsų filosofiją. Juodoji arbata su prieskoniais, žolelių kompozicija ir žalioji rooibos arbata – tai kvietimas sustoti ir pajusti akimirkos grožį. Šie skoniai įkvėps jaukumo, ramybės ir drąsos atrasti naujas galimybes. 
Kviečiame registruotis ir užsukti į vieną iš mūsų biurų Klaipėdoje ar Vilniuje.
 
Registraciją rasite čia: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=RR9VHZ9iwkSIoyED0b6cY5BEf841lhRKngmbxHgAKSNUM1U4WkRVQjhLWVhDWVNQMjhNNUNVUEoxWC4u

Dar galite spėti užsiregistruoti #GrandPartners komandos kurtos arbatos degustacijai gruodžio 19 d. 🍵

Šiais metais kviečiame stabtelėti ir atrasti ramybę paprastuose, bet prasminguose ritualuose. Arbatos puodelis – tai akimirka pokalbiams, mintims ir ryšiui su tradicijomis bei inovacijomis, kurios mus lydi jau 20 metų !

GRAND PARTNERS kartu su Yugen Tea komanda sukūrė tris arbatos kompozicijas, kurios atspindi mūsų filosofiją. Juodoji arbata su prieskoniais, žolelių kompozicija ir žalioji rooibos arbata – tai kvietimas sustoti ir pajusti akimirkos grožį. Šie skoniai įkvėps jaukumo, ramybės ir drąsos atrasti naujas galimybes.
Kviečiame registruotis ir užsukti į vieną iš mūsų biurų Klaipėdoje ar Vilniuje.

Registraciją rasite čia: forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=RR9VHZ9iwkSIoyED0b6cY5BEf841lhRKngmbxHgAKSNUM1U4WkRVQ...
... DaugiauMažiau

2 menesius prieš
KAIP SUTAIKYTI NESUTAIKOMUS? Netradicinis konfliktų valdymas.

KAIP SUTAIKYTI NESUTAIKOMUS? Netradicinis konfliktų valdymas.

Jau esame įpratę girdėti apie nuolatinius nesutarimas tarp gamybos ir pardavimų skyrių ar už tai atsakingų asmenų. Tačiau egzistuoja ir daugiau „įtampos taškų“:
Tarp pardavimų ir marketingo – kas iš tiesų nulėmė pardavimų augimą?
Tarp gamybos ir personalo – kaip galime dieną darbo aukoti mokymams? O ar galime tikėtis iš savo darbuotojų geriausių rezultatų, į juos neinvestuodami?
Tarp pardavimų ir buhalterijos- ar iš tiesų privalome gaišti tiek laiko beprasmėms ataskaitoms? Kaip tikitės dirbti, jei įmonėje bus betvarkė?

Ir tai tik keletas vietų, kuriose „užprogramuoti“ konfliktai. Be to, tai ne blogiausias variantas, nes kalba eina apie skirtingas funkcijas. Bet ne paslaptis, kad darbe susiduriame ir su asmenybėmis, kurioms ne visuomet pakanka vietos ne vien tame pačiame kabinete, bet ir įmonėje, net jei ji veikia keliose šalyse ir susitikti tenka tik retkarčiais.

Konfliktai organizacijoje yra iš tiesų savaime suprantamas dalykas. Jų egzistavimas dar nereiškia, jog organizacijoje kažkas negerai. Pamenate, konfliktas reiškia ne vien problemą, bet ir galimybę! Svarbu identifikuoti konfliktų priežastis ir susitarti dėl jų sprendimo būdų. Pradžiai, pakaktų sutarti, kad konfliktai apskritai turi būti sprendžiami. Tam reikalingos žinios apie konfliktų valdymą, o taip pat tam tikras sąmoningumo lygis ir atitinkama kultūra organizacijoje. Kitaip sakant – daug darbo, mokymų, kantrybės… Nėra laiko!?

EXPRESS sprendimas: įtikinkite kolektyvą, kad tam , kad įmonė veiktų, Jums reikalingi visi žmonės ir visos funkcijos. Jie turi suvokti, kad ataskaitų reikalaujanti buhalterė jiems padeda išvengti nesmagių gerbiamos Mokesčių Inspekcijos vizitų bei apsaugo nuo galimų baudų. Marketingo ir pardavimų skyriaus darbuotojai turi žengti koja kojon, nes kartu jie stipresni nei pavieniui. Personalo vadovai padeda gamybos vadovams išlaikyti motyvuotus darbuotojus ir taip užtikrinti, kad kompetentingas personalas padarys mažiau broko.
Iš tiesų, bet kuri organizacija yra kaip organizmas. Ir vargiai ar kas renkasi, kas svarbiau – ausys ar nosis, kas geriau – ranka ar koja? Tam, kad būtume sveiki ir laimingi, mums reikalingos visos kūno dalys. Pageidautina, kad jos dar ir tinkamai funkcionuotų.

Žinoma, ne visuomet įdedame pakankamai pastangų, kad būtume sveiki. Organizacijose atsitinka tas pats. Tačiau jei Jūsų bazinė nuostata bus tokia, jog įmonėje nėra atsitiktinių žmonių, visi konfliktai ir nesutarimai spręsis lengviau. Tai užtruks, tačiau po truputį žmonės suvoks, kad net jiems mažiau patinkantis kolega yra reikalingas ir todėl vertingas.

Vienintelė sąlyga, kad tai veiktų – Jūs patys tuo turite tikėti ir elgtis atitinkamai nuo atrankos iki atsisveikinimo su įmonę paliekančiu darbuotoju.

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top