Paslaugų rinkodaros ypatumai: kaip įtakoti pirkti, panaudojant rinkodaros įrankius
Paslaugų rinkodara: kaip įtakoti paslaugų pirkimo procesą
Jūsų situacija
Jūs užsiimate paslaugų verslu ir nežinote, kaip įgyti pranašumą prieš konkurentus? Kaip galima įtikinti Klientą naudotis būtent Jūsų paslaugomis, kol jis to dar nesusitarė su Jūsų konkurentais? Kodėl vis dar nemaža dalis Jūsų potencialių pirkėjų apie Jus nieko nežino? Kas įtakoja apsisprendimą naudotis būtent konkurentų paslaugomis, kai jos yra identiškos Jūsų teikiamoms paslaugoms? Kas daro didžiausią įtaką pirkėjui prieš ir po paslaugos pirkimo? Ar Klientas visada žino, ką perka ir ko jam reikia?
Kam skirti šie mokymai?
Mokymai aktualūs paslaugų verslą turintiems ir jame dirbantiems, planuojantiems kurti paslaugas teikiančias organizacijas. Mokymai ypatingai naudingi, norintiems išmokti atpažinti Kliento poreikius ir kurti bei teikti paklausias prekes. Prioriteto būdu mokymai skirti Klaipėdos mokslo ir technologijų parke (KMTP) inkubuojamoms įmonėms, KMTP bendruomenės nariams, Klaipėdos miesto smulkiojo ir vidutinio verslo atstovams.
Metodika: kaip to sieksime?
Mokymų metu atliksime praktines užduotis, kurių metu pabandysime įveikti nusistovėjusį požiūrį į verslą, Klientą, paslaugas. Atliksime užduotis individualiai ir grupėje, kad galėtume perkelti dėstomas mintis į praktiką. Diskutuosime, dalinsimės patirtimi, aptarsime tai, ką mokymų metu išmokome ir pastebėjome.
Mokymų metu pažvelgsime į daugelį svarbių klausimų:
- Susipažinsime su mitais paslaugų rinkodaroje.
- Kuo paslauga skiriasi nuo prekės?
- Kaip žinant pagrindines paslaugos savybes sukurti konkurencinį pranašumą rinkoje?
- Analizuosime, kokie veiksniai įtakoja sprendimą pirkti.
- Susipažinsime su „magnetinėmis“ paslaugomis.
- Sužinosime, kaip kuriamos naujos paslaugos.
- Kaip paslaugos paklausą įtakoja kokybė?
- Žmonės. Kaip jie gali padėti parduoti?
- Fizinės aplinkos pranašumai. Kodėl jie tokie svarbūs paslaugų versle?
Konsultantė
SIGITA NIEVULIENĖ – verslo konsultantė, Lietuvoje žymios telekomunikacijų bendrovės regiono vadovė. Dirbo turizmo bei nekilnojamojo turto paslaugų sektoriuose, dėstė paslaugų rinkodarą kolegijoje. Konsultacijų kompanijoje GRAND PARTNERS verslo atstovams veda paslaugų rinkodaros, strateginio rinkodaros planavimo, tarptautinės verslo plėtros bei dalyvavimo parodose mokymus.
Data, vieta, trukmė
Mokymai vyksta 2008 m. vasario 20-21 d. nuo 9 val. Klaipėdos mokslo ir technologijų parko konferencijų salėje I aukšte (H. Manto g. 84, Klaipėda).
Mokymų trukmė – 12 akademinių valandų.
Investicija
Mokymus inicijuoja VšĮ „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“, finansuoja Klaipėdos miesto savivaldybė. Dalyvavimas šiuose mokymuose yra nemokamas.