Jūsų situacija
Jei Jums aktualu padidinti pardavimus ar gerinti Klientų aptarnavimą, šie mokymai bus labai efektyvūs. Tai puiki pradžia dideliems pokyčiams, nes Jūsų kolektyvas ims įgyvendinti planus jau sekančią dieną po mokymų. Kur slypi paslaptis?
Tai neurolingvistinis programavimas (NLP). Šiuo metodu sukurti mokymai padeda iš esmės pakeisti požiūrį į Klientą bei pardavimus. Juk visi seniai žinome, kad „Klientas-karalius“, tačiau ar visi taip jaučiamės patys tapę Klientais? Šie mokymai apie tai, ką sunku nupasakoti žodžiais, tačiau visi tai greitai pajuntame. Tai tas mažytis emocinis „prieskonis“, padedantis įsiminti pardavėją, prisirišti prie jo atstovaujamos įmonės visam gyvenimui.
Kam skirti šie mokymai?
Patyrusiems pardavimų vadybininkams ar kitiems tiesiogiai su Klientais bendraujantiems asmenims, kurie puikiai išmano pardavimų ir Klientų aptarnavimo principus, tačiau ne visada juos išnaudoja savo labui. Šie mokymai – tai didžiulis postūmis rezultatyvių pardavimų link.
Ko tikėtis iš mokymų?
Mokymai bus neefektyvūs tiems, kas tikisi gauti naujų teorinių žinių ir taisyklių, kurias greičiausiai ir taip žino: pasisveikink, nusišypsok, klausyk, pasitikslink… Šiuose mokymuose, kurie pagrįsti įvairiais pratimais bei praktinėmis užduotimis, dalyviai patys ras sau optimaliausią būdą bendrauti su Klientu, išmoks intuityviai pajusti Kliento emocinius ir praktinius poreikius, sugebės rezultatyviai užbaigti pardavimą.
Mokymuose dirbsime su šiais klausimais:
- Kas lemia sprendimą pirkti – Klientų mintys ir jausmai.
- Kaip save „užprogramuoti“ sėkmingiems pardavimams?
- Kaip sužadinti įgimtą pardavėją mumyse?
- Kaip padidinti savo emocinį intelektą ir padvigubinti pardavimus?
- Kaip „skaityti“ Klientą – neverbalinio elgesio analizė.
- Kaip pašalinti savo baimę ir kitus bendravimo barjerus pardavimuose?
- Kaip užvaldyti Kliento dėmesį ir būti įsimintinu?
- Kaip įtikinančiai pateikti produkto privalumus, kad atsirastų natūralus noras įsigyti Jūsų produktą?
- Kaip sumažinti Kliento pasipriešinimą, agresiją, susierzinimą ar kitas negatyvias emocijas?
- Klientų manipuliacija ir kaip jai pasipriešinti?
Metodika: kaip to sieksime?
Daugumoje seminarų dalyviai mokomi klausyti Klientų, o čia mokysimės juos pajusti. Todėl mokymai pagrįsti realiais dalyvių išgyvenimais. Maža to, sieksime peržengti visas loginio mąstymo ribas, nes dėl jų susiformuoja barjerai bei nuostatos, trukdančios parduoti. Daug dirbsime su vaizduote, kad išgyventume ir patys atrastume tai, ko mus moko kiti. Taip, naudojant neurolingvistinio programavimo metodus, „restruktūrizuosime“ gilius psichologinius mechanizmus, kurie ir riboja įgimtą pardavėjo dovaną mumyse.
Mokymu trukme: 1 diena (8 akademines valandos).
Konsultantas: Romanas Gaidukas
Data ir vieta: 2008 m. vasario 27 d., viešbutis „Navalis“**** (H. Manto g. 23, Klaipėda)
Kaina (su pietumis) vienam dalyviui: 450 Lt (PVM neapmokestinama).