Kam skirti mokymai?
Aktyviais pardavimais grįsta daugelio įmonių pardavimų strategija reikalauja nuolatinio vadybininkų žinių, gebėjimų ir įgūdžių atnaujinimo. Juk tai, kas buvo sėkminga pardavimų strategija prieš metus, šiandien gali neveikti! Todėl efektyviai dirbantys Pardavėjai nenustoja mokytis, ieškoti priimtiniausių pardavimo įrankių bei unikalaus pardavimo stiliaus. Būtent tai padeda pasiekti dar geresnių rezultatų, tapti „Metų pardavėjais“, pardavimų vadovais ar įmonės pardavimų guru, konsultuojančiais jaunesnius kolegas.
Tęstiniai pardavimų mokymai – tai vienas iš efektyviausių būdų sistemingai ir kryptingai gilinti pardavimų įgūdžius tiek vadybininkams, tiek vadovams. Šie tęstiniai mokymai skatina dalyvius įgytas žinias iš karto išbandyti darbe, rasti savitą pardavimų stilių ir didinti savo pardavimų rezultatus bei asmeninį pasitenkinimą atliekamu darbu. Čia gimsta pardavėjai – žvaigždės.
Nauda
Ši tęstinė programa skirta pardavimų skyriaus darbuotojams – vadybininkams, vadovams. Mokymų metu esminiai pokyčiai vyksta visose pagrindinėse darbo rezultatus įtakojančiose srityse.
Pardavimų psichologijos žinios. Dalyviai daug dėmesio skiria psichologiniams procesams, vykstantiems pardavimų metu – savęs pristatymas, Kliento emocijų valdymas, pasipriešinimas manipuliacijai ir psichologiniam spaudimui, įtaka, Kliento pasitikėjimo kūrimas.
Pardavimo proceso valdymo įgūdžiai. Mokymuose modeliuojamos nuolat kintančios situacijos sustiprina dalyvių gebėjimą valdyti pardavimo procesą net kintančiomis sąlygomis. Taip pasiekiami pardavimų tikslai ir didinamas Klientų lojalumas.
Pardavimų/derybų įrankių naudojimo įgūdžiai. Mokymai vykdomi treniruotės principu, atliekant pratimus, naudojant pardavimo/derybų pratimus ir įrankius. Formuojami įgūdžiai yra universalūs ir pritaikomi tiek ruošiantis deryboms, tiek jų metu.
Bendradarbiavimo įgūdžiai. Atliekant grupines užduotis, gilinami bendradarbiavimo įgūdžiai. Jie lengvai perkeliami į darbo aplinką ir užtikrina glaudesnį ryšį su Klientais ir kolegomis. Tai reiškia greitesnius rezultatus bei malonesnį darbą.
Asmeninių nuostatų į Klientą keitimas. Didžiausios klaidos, dėl kurių prarandama daugiausiai Klientų, įvyksta dėl netinkamo požiūrio į Klientą. Tik profesionalus Kliento problemų sprendimas užtikrina ilgalaikį bendradarbiavimą ir dar didesnius pardavimus.
Metodika: kaip to sieksime?
Tai tęstiniai 5 modulių (5 mėnesiai po 1 – 2 dienas per mėnesį, iš viso 56 akademinės valandos) praktiniai užsiėmimai.
Mokymų metu suteikiamos 2 asmeninės konsultacijos, kurių metu individualiai su konsultantu nagrinėjami kiekvienam dalyviui asmeniškai aktualūs klausimai nuo asmeninių barjerų pašalinimo iki pardavimų strategijų kūrimo.
Po kiekvieno modulio dalyviai gaus individualias užduotis, kurias atliekant gautas žinias lengviau taikyti praktikoje jau kitą dieną po mokymų. Taip investicija atsiperka greičiausiai.
Mokymų metu pardavėjai sprendžia jiems aktualius klausimus, modeliuojamų situacijų metu nagrinėjami pardavimų procesai, analizuojamas sėkmingų pardavėjų elgesys, konstruojami universalūs pardavimo įrankiai. Nors mokymai yra struktūrizuoti, kiekvienam dalyviui suteikiama laisvė dirbti su realiais jam aktualiais klausimais.
Mokymų temos bei datos
I modulis: Pardavimų įrankiai
2008 m. lapkričio 24-25 d.
-
Vadybininko profesinis tobulėjimas, nuostatų, kaip neįmanomą padaryti įmanomu, keitimas.
-
Laiko valdymas – kaip parduoti daugiau per tą patį laiką.
-
Kokie yra pardavėjo veiklos prioritetai. Pardavimo procesas. Kaip pasirengti sėkmingiems pardavimams.
-
Individualių pardavimų KPI rodiklių sukūrimas.
-
Pagrindiniai darbo su klientais įgūdžiai: telefoninių pokalbių, prieštaravimų, poreikio formavimo algoritmai.
-
Manipuliacijos pardavimuose. Kaip jas įveikti.
II modulis: NLP ir emocinis intelektas pardavimuose
2008 m. gruodžio 16-17 d.
-
Kas lemia sprendimą pirkti – Klientų mintys ir jausmai.
-
Кaip save „užprogramuoti“ sėkmingiems pardavimams?
-
Kaip sužadinti įgimtą pardavėją mumyse?
-
Kaip padidinti savo emocinį intelektą ir padvigubinti pardavimus?
-
Kaip „skaityti“ Klientą – neverbalinio elgesio analizė.
-
Kaip pašalinti savo baimę ir kitus bendravimo barjerus pardavimuose?
-
Kaip užvaldyti Kliento dėmesį ir būti įsimintinu?
-
Kaip įtikinančiai pateikti produkto privalumus, kad atsirastų natūralus noras įsigyti Jūsų produktą?
III modulis: Pardavimo VIP klientams strategijos
2008 m. sausio 15 d.
-
Pardavimo proceso organizavimas, dirbant su dideliais užsakovais. Ką turi žinoti kiekvienas pardavėjas?
-
Stambių Klientų psichologijos ypatumai.
-
Įtakos ratas – kas yra kas ir kaip su jais dirbti?
-
Strateginio mąstymo įgūdžiai – kaip numatyti 2 žingsnius į priekį.
-
Kaip išvengti pagrindinių klaidų, dirbant su stambiu užsakovu?
-
VIP kliento brandinimo etapai.
-
Kūrybingi, nestandartiniai pardavimai – kaip išsiskirti iš konkurentų.
-
Daugkartinio pirkimo užtikrinimas – kaip tapti strateginiu verslo partneriu.
-
Pardavimų užbaigimas ir sandorio sudarymas.
-
Derybų su stambiais Klientais ypatumai.
IV modulis: Konfliktinių situacijų valdymas
2009 m. vasario 5 d.
-
„Sunkių“ situacijų pardavimuose tipai, kaip elgtis kiekvienos iš jų metu.
-
Kliento pretenzijų po pardavimo sprendimo etapai.
-
Klientų pretenzijų prevencija pardavimo metu. Kaip pretenzijos nepaversti konfliktu.
-
Konflikto valdymo schema ir strategijos pardavimuose, derybose.
-
Kaip valdyti savo pyktį konflikto metu.
V modulis: Psichologiškai sudėtingos verslo derybos
2009 m. kovo 10 d.
-
Derybų taktikos ir metodai. Derybų vedimo etapai. Pasiruošimas deryboms.
-
„Kieti“ oponentų poveikio būdai. Agresija, psichologinis spaudimas, grasinimai ir šantažas. Pasipriešinimas (atsilaikymas) oponentų spaudimui, manipuliacijai.
-
Oponento tikrų motyvų ir interesų nustatymas.
-
Įtikinimo ir argumentavimo metodai derybose. Poveikis derybų oponentams. Iniciatyvos perėmimas ir išlaikymas.
Asmeninės konsultacijos vyksta Vilniuje ir Kaune 2009 m. kovo 12-13 d. su dalyviais suderintu lauku ir sutartoje vietoje.
Konsultantai
Romanas Gaidukas – organizacijų strateginio planavimo ir valdymo konsultantas, rinkodaros specialistas, daugelio autorinių programų vadovams autorius, profesionalus „coach“. Jau penkerius metus aktyviai konsultuoja įmonių vadovus bei savininkus verslo plėtros ir asmeninio efektyvumo didinimo klausimais, vadovauja rinkodaros srities projektams, veda rinkodaros ir strateginio valdymo mokymus. Konsultanto tikslas – padėti vadovams ir verslininkams efektyviausiu būdu pasiekti užsibrėžtų tikslų. Konsultantas verslo administravimo magistro laipsnį įgijo JAV. Profesionalaus „coach“ kvalifikaciją įgijo Sankt Peterburgo „coaching institute“. Yra Tarptautinės „coaching“ federacijos ir North Europen Coaching Association narys. Konsultantas veda mokymus ir „coaching“ sesijas keliems šimtams įmonių ir jų vadovų per metus. Tarp jų UAB „Omnitel“, AB bankas „Hansabankas“, UAB „Medicinos bankas“, AB „Klaipėdos kartonas“, UAB „Javinė“, UAB „Neo Group“, UAB „Balticum TV“, dienraščiai „Klaipėda“ bei „Vakarų ekspresas“, ŽŪKB „Pamario paukštynas“, UAB „Ribenos prekyba“, UAB „Litana ir Ko“, UAB „Viremida“, UAB „Tikras kelias“, Klaipėdos jūrų krovinių kompanija „KLASCO“, AB „DFDS Lisco“, S. Jokūžio spaustuvė ir spaustuvė „DRUKA“ ir daugelis kitų Lietuvos ir kaimyninių šalių įmonių.
Lina Preikšienė– konsultantė, turinti daugiau kaip 7 metų konsultavimo patirtį. Eina Klientų aptarnavimo kokybės vadovės pareigas UAB „Melga“. Baigė Vytauto Didžiojo universitetą, įgijo organizacinės psichologijos magistro laipsnį bei gretutinę verslo administravimo specialybę. Vykdo projektus, konsultuoja įmones ir veda mokymus personalo valdymo, asmeninių įgūdžių lavinimo (konfliktų sprendimo, streso valdymo ir pan.), Klientų aptarnavimo kokybės diagnozavimo bei tobulinimo srityse. Savo mokymuose konsultantė siekia maksimaliai įtraukti darbuotojus, teorinius aspektus pateikti per praktiką, o dalyvių patirtas emocijas paversti patyrimais. Konsultantė nuolat kelia kvalifikaciją įvairiuose Lietuvos ir užsienio (Rusijos, Didžiosios Britanijos, Švedijos ir kt.) konsultantų mokymuose.
Konsultantės Klientai – AB DnB NORD bankas, AB bankas „Hansabankas“, UAB „Omnitel“, UAB „Bitė Lietuva“, kelionių agentūros – „Wrislit“, „West Express“, „Delta Interservis“, viešbučiai – „Ecotel Vilnius“, „Holiday Inn Vilnius“, Skandinavijos avialinijos SAS, UAB „Fazer kepyklos“, AB „Ragutis“, AB „Rytų skirstomieji tinklai“ ir daugelis kitų Lietuvos bei tarptautinių įmonių.
Andrius Jarašiūnas – Klientų aptarnavimo ir pardavimų konsultantas. Veda mokymus, konsultuoja įmones, kuriant vadybininkų asmeninio ir profesinio tobulėjimo gaires. Tęstinės pardavimų vadybininkų mokymo programos bendraautorius. Pirmojo lietuviško finansinio treniruoklio „Money Gym“ bendraautorius. Dešimt metų yra kovos menų ir kūno rengybos treneris. Mokymų metu naudoja įvairius savęs nugalėjimo ir vidinių baimių/įsitikinimų įveikimo kovos menų metodus. Konsultanto tikslas – padėti Klientams atskleisti savo galimybes ir kuo efektyviau išnaudoti asmeninius resursus, siekiant tikslų ir ilgalaikio tobulėjimo. Konsultanto Klientai yra įvairaus profilio įmonės ir įstaigos – UAB „Bitė Lietuva“, UAB „Achema“ mokymo centras, UAB „Airuslita“, VšĮ „Pasvalio verslo informacijos centras“, VšĮ „US Group“, FM Group, V. A. Graičiūno aukštoji vadybos mokykla.
Giedrius Bagušinskas – verslo vystymo ekspertas, verslo konsultantas, dirba organizacijų konsultavimo srityje nuo 1994 metų. Yra organizacijų vadybos (finansų specializacija) mokslų magistras. Pagrindinės specializacijos – įmonių pardavimų valdymo procesų optimizavimas, motyvavimo ir skatinimo sistemų diegimas, kompanijos pardavimo veiklos vertinimas. Teikiamų konsultavimo paslaugų kryptys – veiklos valdymo gerinimas, veiklos valdymo įrankiai, adaptuotų įgūdžių lavinimo programų įmonių darbuotojams pravedimas. Papildomai tobulinasi organizacijų veiklos vertinimo, BSC sistemos diegimo, darbuotojų motyvacinių sistemų, organizacinės psichologijos srityse.
Konsultanto Klientai – „Reso Europa“, AB „Lietuvos draudimas“, AB „Utenos trikotažas“, SBA koncernas, AB „Kauno tiltai“, AB „Grigiškės“, AB „Baltijos laivų statykla“, AB „Vilniaus baldai“, AB „Rokiškio sūris“, AB „Kauno grūdai“, UAB „Ingman ledai“, UAB „Bennet Distributors“, UAB „Osame“, VĮ Lietuvos paštas, SODRA ir daugelis kitų įmonių ir organizacijų.
Investicija
Tęstinė 5 modulių programa (7 dienų mokymai ir 2 individualios konsultacijos) – 3.900 Lt + PVM.
Į kainą įskaičiuoti mokymai, individualios konsultacijos, visos darbui reikalingos priemonės, dalomoji medžiaga, maitinimas (kavos pertraukėlės ir pietūs).
Mokymai vyksta viešbutyje „Reval Inn Vilnius“***, adresu Ukmergės g. 363, Vilniuje.
Registracija bei informacija teikiama:
Telefonu Kaune (37) 70 98 98
El. paštu kaunas@grandpartners.lt