Susisiekite
Parašykite mums
Raskite mus
Konstitucijos pr. 26, Vilnius
Jau įprasta sakyti, jog nieko nėra pastoviau už pokyčius. Mokslininkai jau seniai pripažino, kad net ir teigiami pokyčiai kelia įtampą, o supratimo, kaip su jais „tvarkytis“, vadovams ir darbuotojams vis dar labai trūksta. Taip yra todėl, kad pokyčių valdymas – tai sritis, apie kurią iki šiol mažai kalbama mokyklose ar universitetuose, tad daugeliui vis dar sunku suvokti pokyčio teikiamas galimybes, noriai bandyti naujoves ir jas inicijuoti. Daugumai darbuotojų pokytis reiškia grėsmę, todėl natūraliai bent pradžioje stipriai priešinamasi naujovėms, kurios vėliau galbūt net ir pagerina pačių darbuotojų darbo sąlygas. Todėl pokyčių valdymas, gebėjimas prisitaikyti prie nuolatinių pokyčių turėtų tapti kiekvienam darbuotojui prieinama ugdyti kompetencija. Džiugi žinia ta, kad egzistuoja specialūs algoritmai, kaip užtikrinti, kad net sudėtingas pokytis būtų įgyvendintas su minimaliais resursais, sukeliant kiek įmanoma mažesnį darbuotojų pasipriešinimą. Pokyčių valdymas apima tam tikrus vadybinius įrankius bei psichologines teorijas, kurių derinimas padeda lengviau ir greičiau komandoms pereiti nuo to, kaip buvo, prie to, kaip bus.
Apie ką tai?
Šios grupės mokymai apima prisitaikymo prie pokyčių, jų valdymo, kūrybingo naujovių inicijavimo ir diegimo temas.
Kodėl GRAND PARTNERS?
Mūsų specialistai yra sertifikuoti William Bridges & Associates (Bostonas, JAV) pokyčių valdymo metodikos konsultantai. Ši metodika nuo 2011 m. jau daug kartų išbandyta ir puikiai veikia daugelyje verslo ir valstybinių organizacijų.
Visi GRAND PARTNERS specialistai kiekvienuose mokymuose susiduria su dalyvių pasipriešinimu tam tikroms naujovėms, todėl turime be galo daug praktinės patirties, kaip skeptikus paskatinti bent įvertinti galimo pokyčio keliamas grėsmes ir teikiamas galimybes.
Pokyčių valdymas – tai sritis, kurioje neutralus žvilgsnis iš šalies iš tiesų gali sukurti nemažą pridėtinę vertę. Susidarius stovykloms UŽ ir PRIEŠ, jų kritinį mąstymą temdo noras įrodyti teisybę dėl teisybės, o ne maksimalios naudos verslui. Todėl neretu atveju nutinka taip, kad išorinis ekspertas yra tas, kuriuo pasitikima labiausiai. Be to, jis turi ir su situacija nesusijusios patirties, kuri praverčia, kai rezultatus galima tik įsivaizduoti.