Apie
Ar dažnai kalbatės su savo darbuotojais apie jų karjerą? Ir kuo skiriasi veiklos vertinimo (metinis) ir karjeros pokalbiai? Išties šių pokalbių paskirtis ir tikslai – labai skirtingi. Veikos vertinimo pokalbis – tai labai konkrečių veiklos tikslų planavimas apibrėžtam – vienerių metų – laikotarpiui. Tuo tarpu karjeros pokalbio metu vadovas padeda darbuotojui iš esmės suprasti, kokie jo talentai, kokią karjeros ir tobulėjimo kryptį darbuotojas nori ir gali pasirinkti bei susitaria dėl veiksmų, kaip tos krypties bus siekiama. Karjeros pokalbis vadovus ragina žvelgti į ilgalaikę perspektyvą, yra orientuotas į komandos potencialą – tai nepamainomas įrankis ne tik auginti savo darbuotojus, bet ir kryptingai formuoti bei planuoti tvarią viso personalo, jo pamainumo sistemą.